PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam pytanie bardzo ważne !!!

  • 1. Data: 2003-04-10 09:01:12
    Temat: Mam pytanie bardzo ważne !!!
    Od: Daniel Piłat <d...@c...pl>

    Czy przysługuje mi zasiłem gdy zakład pracy rozwiązał ze mna umowe "za
    porozumieniem stron"

    Daniel

  • 2. Data: 2003-04-10 10:01:35
    Temat: Re: Mam pytanie bardzo ważne !!!
    Od: "Mysia" <m...@m...pl>

    Witam,
    Jesli masz przepracowane 12 misiecy bez przerwy to tak.
    Pozdrawiam,
    Mysia

  • 3. Data: 2003-04-10 11:10:40
    Od: Daniel Piłat <d...@c...pl>

    In article <b73fed$9r2$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@m...pl
    says...
    > Witam,
    > Jesli masz przepracowane 12 misiecy bez przerwy to tak.
> [...]
    A nie przeszkadza ze to za porozumieniem stron a nie z winy
    pracodawcy???

    Daniel

  • 4. Data: 2003-04-10 12:12:42
    Od: "Margolcia" <m...@p...pl>

    Jeśli przez ostatni rok pracowałeś na pełnym etacie (albo w jakimś tam
    okresie masz określony czas zatrudnienia w pełnym wymiarze), ale zasiłek
    przy porozumieniu stron masz dopiero po trzech miesiącach na trzy miesiące,
    chyba, że porozumienie strona na mocy art 11 Dz.U.2002.112.980 (U)
    Szczególne zasady rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn
    dotyczących zakładu pracy. (np z przyczyn ekonomicznych)

    --
    Marta G.

  • 5. Data: 2003-04-10 12:45:59
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Piłat" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przysługuje mi zasiłem gdy zakład pracy rozwiązał ze mna umowe "za
    > porozumieniem stron"

    tak ... za 90 dni od daty rejestracji .
    co innego gdyby cie zwolnili z powodu redukcji etatow lub przyczyn
    ekonomicznych. nalezy sie wtedy odprawa i zasilek od dnai zarejestrowania w
    lokalnym UP (nie mylic z unia pracy ;-P )

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy