PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalista ds. informatyki

  • 1. Data: 2007-07-12 07:02:30
    Temat: specjalista ds. informatyki
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!
    Ile Waszym zdaniem powinien zaoferować pracodawca aby znaleźć osobę na
    stanowisko specjalisty ds. informatyki w Krakowie? Nie chodzi mi ile
    powinna taka osoba zarabiać tylko o minimum, przy którym jest szansa
    znalezienia chętnej osoby (może być bez doświadczenia).

    wymagania:
    administracja serwerem Novell NetWare na poziomie CNA
    administracja serwerami linux (DHCP, DNS, HTTP, SMB, POCZTA)
    podstawowe umiejętności w tworzeniu stron www
    serwisowanie sprzętu, archiwizacja danych
    znajomość DOS oraz baz danych CLIPPER
    znajomość MULTICASH oraz PŁATNIK

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2007-07-12 07:40:09
    Temat: Re: specjalista ds. informatyki
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Schwester pisze:
> [...]
    > znalezienia chętnej osoby (może być bez doświadczenia).
    >
    > wymagania:
    > administracja serwerem Novell NetWare na poziomie CNA
    [...]
    > znajomość DOS oraz baz danych CLIPPER
    [...]
    To gryzie sie z informacja, ze moze byc to osoba bez doswiadczenia....
    Dodatkowym problemem jest, ze to o prace w Krakowie chodzi, dlatego
    sądzę, że łatwo nie będzie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2007-07-12 08:10:11
    Od: Schwester <j...@c...com>

    > To gryzie sie z informacja, ze moze byc to osoba bez doswiadczenia....

    Niby tak, ale wiedzę można mieć bez doświadczenia (w sensie
    wcześniejszej pracy)

  • 4. Data: 2007-07-12 08:15:30
    Od: warlock24 <w...@g...com>

    On 12 Lip, 09:02, Schwester <j...@c...com> wrote:
> [...]
    > podstawowe umiejętności w tworzeniu stron www
    > serwisowanie sprzętu, archiwizacja danych

    To chyba jakiś żart prawda? :D :D :D

    Szukasz osoby która nie ma prawa istnieć :D Bez doświadczenia z takimi
    wymaganiami? Naprawdę myślisz że tych rzeczy ucza w szkołach? Jeżeli
    tak to się grubo mylisz. Powiem ci co z wymienionych wymagań umie
    człowiek bez doświadczenia zaraz po studiach:
    - znajomość DOS (mkdir, rmdir, czasami jeszcze copy)
    - archiwizacja danych (obsługa programu WinZip, WinRAR, 7zip)
    - tworzenie stron (za pomoca MS FrontPage, kiepski DHTML i nic więcej)

    i to wszystko :)

  • 5. Data: 2007-07-12 08:19:42
    Od: Schwester <j...@c...com>

    > To chyba jakiś żart prawda? :D :D :D
    >
    > Szukasz osoby która nie ma prawa istnieć

    To nie żart a ja nie szukam takiej osoby.
    Ale ktoś niedługo będzie szukał i ciekaw jestem jakie są szanse na
    powodzenie.

  • 6. Data: 2007-07-12 08:29:05
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

> [...]
    > - archiwizacja danych (obsługa programu WinZip, WinRAR, 7zip)
    > - tworzenie stron (za pomoca MS FrontPage, kiepski DHTML i nic więcej)

    No popatrz. A ja jeszcze studiów nie skończyłem, a mam 3 letnie doświadczenie
    w programowaniu PHP, dobrą znajomość XHTML/CSS i odbyte szkolenia
    z administracji Windows XP, Windows 2003 oraz MS SQL 2005 i na koncie parę
    fajnych projektów.

    Nie twierdzę, że znam się perfekcyjnie w każdym calu w wymienionych wyżej
    dziedzinach, ale Twoje określenie człowieka "zaraz po studiach" jest mocno
    krzywdzące.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2007-07-12 08:39:25
    Od: andy <i...@g...pl>

    Schwester napisał(a):
> [...]
    > podstawowe umiejętności w tworzeniu stron www
    > serwisowanie sprzętu, archiwizacja danych

    Jezeli zalezy Ci na fachowcu to watpie zebys znalazl takiego ktory zna
    sie dobrze na tym wszystkim co wymieniles. I szcegolnie zeby nie mial
    doswiadczenia. Znajdziesz co najwyzej partacza. Jezeli zas zalezy Ci na
    kims kto to bedzie mial to wszystko opanowane w stopniu wystarczajcym do
    sprawnej obslugi to bedzie to napewno osoba z duzym doswiadczeniem. Moim
    zdaniem lepiej by bylo zebys zatrudnil kogos osobno do Novella i do
    linucha , kogos do sprzetu i archiwizacji , inna osobe do clippera i
    platnika a www zlecil na zewnatrz. Oczywiscie te osoby nie muszz byc
    zatrudnione na pelen etat (moze byc jaks umowa) - przeciez ani linuch
    ani novell ani tez sprzet nie sypia sie codziennie.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-07-12 08:46:04
    Od: Schwester <j...@c...com>

    andy pisze:

> [...]
    > zatrudnione na pelen etat (moze byc jaks umowa) - przeciez ani linuch
    > ani novell ani tez sprzet nie sypia sie codziennie.

    Ale nigdzie nie pisałem, że mam kogoś zatrudnić

  • 9. Data: 2007-07-12 08:48:52
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > podstawowe umiejętności w tworzeniu stron www
    > serwisowanie sprzętu, archiwizacja danych

    Jeśli by pominąć CLIPPER, to w Poznaniu można kogoś takiego znaleźć na
    pensję minimalną, ale jeśli się dobrze poszuka i nie od razu (większości
    pracowników niestety już się w dupach przewraca i kokosów chcą).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 10. Data: 2007-07-12 08:58:59
    Od: warlock24 <w...@g...com>

    On 12 Lip, 10:29, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    > w programowaniu PHP, dobrą znajomość XHTML/CSS i odbyte szkolenia
    > z administracji Windows XP, Windows 2003 oraz MS SQL 2005 i na koncie parę

    musisz chodzić do naprawdę strasznej szkoły :) U mnie jak kończyłem
    80% ludzi w grupie z pewnościa nie umiałoby odpowiedzieć na pytanie co
    to jest: Novell NetWare, CNA, DHCP, DNS, HTTP, SMB, DOS, CLIPPER,
    MULTICASH, PŁATNIK, Windows 2003 :)

    > Nie twierdzę, że znam się perfekcyjnie w każdym calu w wymienionych wyżej
    > dziedzinach, ale Twoje określenie człowieka "zaraz po studiach" jest mocno
    > krzywdzące.

    Rozumiem znaczenie każdego ze słów w poście, umiem obsługiwać jako
    tako połowę programów z listy i wiem czym jest i do czego służy
    następna ich połowa - czy to wystarczy aby starać się o taka posadę?
    Pytam bo może sam siebie nie doceniam i marnuję czas pracujac w innym
    zawodzie? :)