PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalista ds. informatyki

  • 71. Data: 2007-07-22 14:14:38
    Temat: Re: specjalista ds. informatyki
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f7tqc0$30l$1@news.onet.pl...
    > A tak z ciekawosci, pracowales kiedykolwiek w tzw. duzej miedzynarodowej
    > korporacji czy to tylko Twoje impresje ?

    Wszystko co napisałem wynika zmojej praktyki lub współpracy z róznymi
    organizacjami. Pracowałem w kilku małych polskich firmach technologicznych i
    dużej polskiej spółce akcyjnej. We wszystkich przypadkach współpracowalismy
    jako partnerzy lub kontrahenci z tzw duzymi międzynarodowymi korporacjami
    oraz korporacjami krajowymi. Ludzie z którymi pracowałem i z którymi stale
    utrzymuję kontakt także przechodzili bądx przechodzą przez różne firmy małe
    i duże, narodowe i międzynarodowe.
    W mojej praktyce zawodowej starm się godzić teorię z praktyką, przejmować i
    adaptować dobre i sprawdzone wzorce a złych się wystrzegać.
    --
    Jackare

  • 72. Data: 2007-07-22 18:21:51
    Od: d...@g...pl

    > To chyba jakiś żart prawda? :D :D :D
    >
    > Szukasz osoby która nie ma prawa istnieć :D Bez doświadczenia z takimi
    > wymaganiami? Naprawdę myślisz że tych rzeczy ucza w szkołach? Jeżeli
    > tak to się grubo mylisz. Powiem ci co z wymienionych wymagań umie
    > człowiek bez doświadczenia zaraz po studiach:
    > - znajomość DOS (mkdir, rmdir, czasami jeszcze copy)
    > - archiwizacja danych (obsługa programu WinZip, WinRAR, 7zip)
    > - tworzenie stron (za pomoca MS FrontPage, kiepski DHTML i nic więcej)
    >
    > i to wszystko :)

    Oprocz CLIPPER, MULTICASH oraz PŁATNIK, pozostale punkty jak najbardziej np. po
    uniwersytecie; oczywiscie, gdyby absolwent informatyki chcial pracowac w
    Krakowie, wowczas uderzylby predzej w inzynierie lub klepanie kodu- glownie ze
    wzgledu na zarobki. Powyzsze wymagania powinien spelnic natomiast ktos po
    technikum z doswiadczeniem w pracy na podobnym stanowisku. Znajomi na podobnych
    stanowiskach zarabiaja ok. 2,5 kola na reke, ale jesli dluzej poszukac to
    powinno sie znalezc i tansza sile robocza :)