PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania ważne do 2008 a pogorszenie wzroku

  • 1. Data: 2007-01-10 16:53:16
    Temat: Badania ważne do 2008 a pogorszenie wzroku
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    Witam,
    Badania mam ważne do 2008 roku. Pracuję przy komputerze. Obecnie pogorszył
    się wzrok i muszę nosić okulary. W papierach nie ma nic o obowiązku noszenia
    okularów. Zrobiłem okulary i pracodawca może mi zwrócić część kosztów. Jak
    to załatwić (wpis o noszeniu okularów) bezkosztowo dla mnie? Mam poprosić
    pracodawcę o skierowanie do lekarza medycyny pracy?
    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam.
    Sebastian

  • 2. Data: 2007-01-10 17:08:01
    Temat: Re: Badania ważne do 2008 a pogorszenie wzroku
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    Witam,
    Dla potomnych znaleziona odpowiedź:
    http://www.medicover.com/pl/pl/Serwis/Default.aspx?T
    abId=187
    W skrócie: występuję do pracodawcy o ponowne skierowanie na badanie.

  • 3. Data: 2007-01-10 22:03:07
    Od: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztów. Jak to załatwić (wpis o noszeniu okularów) bezkosztowo dla mnie?
    > Mam poprosić pracodawcę o skierowanie do lekarza medycyny pracy?

    Pogorszenie wzroku. Czy aby napewno pracodawca dopełnił wszelkich starań dla
    zdrowia? Czy działał zgodnie z wymaganiami bezpieczeństa?
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1998/0973.htm

    Czy aby tylko zwrot za okulary? Może wchodzi również odszkodowanie za
    zniszczenie wzroku?

    Pzdr.
    SebJak
    ----