PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 351. Data: 2005-10-16 19:43:21
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 16-10-2005 o 20:59:06 EL <s...@w...na.drzewo.pl> napisał:

    > Wykorzystując tą kupkę zadrukowanego papieru zgodnie z przeznaczeniem
    > powodujesz że ktoś zarobi i będzie mógł kupić od kogoś innego następne
    > towary
    > czy usługi.

    To nie jest odpowiedź na pytanie.

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogspot.com

  • 352. Data: 2005-10-16 19:50:21
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:diua9u$6n1$1@atlantis.news.tpi.pl EL
    <s...@w...na.drzewo.pl> pisze:

    > Dla mnie wniosek jest taki że na "opiekuńcze" państwo stać tylko bogate
    > narody.
    Jakie są kryteria bycia bogatym narodem, czyli od kiedy naród jest bogaty?

    Jotte

  • 353. Data: 2005-10-16 19:54:30
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:diua7b$6d3$1@atlantis.news.tpi.pl Immona
    <c...@n...googlemailu> pisze:

    > IMHO bardzo wiele stad wynika.
    IMHO się mylisz. Wynika z tego niewiele - jak widać zaledwie Twoja, moja,
    ELki wypowiedzź i tyle. To nie jest dużo. Reszta to też czcza gadanina.

    Jotte

  • 354. Data: 2005-10-16 19:54:36
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 16-10-2005 o 21:39:45 EL <s...@w...na.drzewo.pl> napisał:

    > Więc co to za ważne sprawy? O co tak naprawdę toczy się gra (oprócz walki
    > o stołki)?
    >
    > pozdrawiam

    Gdzieś to już kiedyś słyszałem... a raczej bez przerwy, przez ostatnie
    kilkanaście lat - zawsze, gdy ktoś spoza czerwono-rózowego salonu ma
    szansę zdobycia jakiegoś wpływu na politykę.

    "konsument gdy wie, że to jest w modzie
    rozmawia o wojnie na Wschodzie
    mówi to co słyszał w radiu i z gazety
    czy konsument to ty?"

    92,4% pań z Gdańska, ech, nie chce mi się.

  • 355. Data: 2005-10-16 20:00:02
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "EL" <s...@w...na.drzewo.pl> napisał w wiadomości

    > Więc co to za ważne sprawy? O co tak naprawdę toczy się gra (oprócz walki
    > o stołki)?

    Ja tam jestem wrednym materialista. Cokolwiek by nie mowic o Tusku i
    jakkolwiek farbowanym liberalem go nie nazywac, gwarantem dotrzymania przez
    niego przynajmniej pewnych obietnic sa srodowiska, z jakimi ma powiazania,
    bo znajomosci i powiazania to o wiele pewniejsza i mocniejsza rzecz niz
    slowa w kampanii wyborczej.
    A te powiazania, o ktorych mowie, to powiazania ze srodowiskiem
    przedsiebiorcow. Rowniez tych drobnych - wiem, kto w moim miescie nalezy do
    jego partii.
    On nie da biznesu skrzywdzic, bo by ukrecil petle na swoja szyje, a nie jest
    u konca kariery politycznej, tylko na poczatku. I na moj wybor, jako osoby,
    ktora ma duzy odsetek przedsiebiorcow w rodzinie, wplywa ta oto cyniczna
    kalkulacja, a nie jakies wznioslosci. Ideologie mowiac brzydko olewam. Mam
    wyraziste poglady religijne, ale 1) nie widze zagrozenia, zeby panstwo mi w
    ich praktykowaniu zdolalo znaczaco przeszkodzic, niezaleznie od wybranego
    kandydata 2) odgorne zmuszanie innych do zgadzania sie ze mna w tych
    kwestiach jakos nigdy mnie nie krecilo i czuje niechec do narzucania, nawet
    gdyby ktos chcial narzucac cos zgodnego z tym, co mysle. (Jesli ktos
    chcialby natomiast narzucac cos przeciwnego, to paradoksalnie tym lepiej,
    jesli komus zalezy nie na wladzy, tylko na jakosci swojego srodowiska).
    Kwestie lustracyjne i postkomunistyczne tez olewam. Jak mam zarobic na
    ukladzie z kims, to mnie interesuje tylko transakcja, a nie rzeczy z nia nie
    zwiazane.

    Pozwole sobie na apel do ppd, zeby isc glosowac, niezaleznie od tego, kogo
    wybieracie. Jesli macie bardzo negatywne nastawienie do obu kandydatow - co
    jestem w stanie zrozumiec, poniewaz rozmawialam z osobami o takiej postawie
    i rozumiem ich racje - tez idzcie i oddajcie glos ostentacyjnie niewazny; w
    przeciwienstwie do zostania w domu i zlekcewazenia calej sprawy, jest to
    wyrazenie swojego zdania w sposob dostrzegalny dla rzadzacych.

    I.

  • 356. Data: 2005-10-16 20:07:43
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    >W wiadomości news:diua9u$6n1$1@atlantis.news.tpi.pl EL

    > Jakie są kryteria bycia bogatym narodem, czyli od kiedy naród jest bogaty?

    Najpowszechniejszym miernikiem jest PKB per capita. Granice "pierwszego
    swiata" sa wyznaczane rozne, ale zwykle w poblizu 20 000 USD na glowe. USA
    ma ponad 40 000, Szwajcaria 33 000 z kawalkiem, Irlandia prawie 32 000,
    Wielka Brytania prawie 30 000, Niemcy ponad 28 000. Polska 12 000, Rosja
    prawie 10 000, Brazylia 8000, Turcja 7400, Indie 3100, Irak 2100, Etiopia
    800, Somalia 600. Pelna liste bez zaokraglen mozna sobie obejrzec tu:
    http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/rankord
    er/2004rank.html

    I.

  • 357. Data: 2005-10-16 20:11:44
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:diubh4$f7t$1@nemesis.news.tpi.pl Immona
    <c...@n...googlemailu> pisze:

> [...]
    > A te powiazania, o ktorych mowie, to powiazania ze srodowiskiem
    > przedsiebiorcow. Rowniez tych drobnych - wiem, kto w moim miescie nalezy
    To jaja, prawda? Nie wierzę, abyś była aż tak naiwna. On nie jest gwarantem
    niczego, to zwykły sługus, bez kręgosłupa. Dziś liże tych, jutro innych jak
    mu zyskiem zapachnie. Weź trochę pomyśl.

    Jotte

  • 358. Data: 2005-10-16 20:14:54
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Chyba dałeś sobie wmówić, że POpaki to fachowcy, a PiSaki to idioci. Tak
    > - po prostu - nie jest. A w tej części kampanii gra toczy się o sprawy
    > ZUPEŁNIE inne, O WIELE POWAŻNIEJSZE

    Czy za te ważne sprawy uważasz bogoojczyźniane pier*** Kaczora?

  • 359. Data: 2005-10-16 20:17:53
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 16-10-2005 o 22:14:54 Piotr <s...@r...com> napisał:

    > Czy za te ważne sprawy uważasz bogoojczyźniane pier*** Kaczora?

    Nie. Ale ciekawe, że - w odróżnieniu od "bogoojczyźnianego pierdolenia" -
    nikomu nie przeszkadza komuch lub komunistyczny kapuś.

  • 360. Data: 2005-10-16 20:19:53
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Nie. Ale ciekawe, że - w odróżnieniu od "bogoojczyźnianego pierdolenia"
    > - nikomu nie przeszkadza komuch lub komunistyczny kapuś.

    To Tusk jest komuchem??