PracaGrupypl.praca.dyskusje › śmieszne

  • 1. Data: 2003-03-24 10:17:19
    Temat: śmieszne
    Od: d...@o...pl

    czy outlook express to program do obsługi rozkładów jazdy pociągów?
    czy fire wall to system zabezpieczenia przeciw poż. w budynku?
    to tylko niektóre pytania i odpowiedzi z testu rekrutacyjnego do Urzedu
    skarbowego
    oto jak robi sie test z obsługi komputera bez komputera !

    śmieszne ? czy ja wiem.....

    a tak w ogóle to chciałabym poznać tego genialnego infprmatyka, który układał
    te pytania!

  • 2. Data: 2003-03-24 11:24:58
    Temat: Re: śmieszne
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w
    :3...@n...onet.pl,
    d...@o...pl <d...@o...pl> wyrazil co nastepuje:
> [...]
    >
    > śmieszne ? czy ja wiem.....
    >
    > a tak w ogóle to chciałabym poznać tego genialnego infprmatyka, który

    chyba mało smieszne - podejrzewam ze dla niego mogly byc trudne

    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 3. Data: 2003-03-24 12:03:34
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > śmieszne ? czy ja wiem.....
    >
    > a tak w ogóle to chciałabym poznać tego genialnego infprmatyka, który

    ROTFL. Niech mu ziemia lekka będzie ;)

  • 4. Data: 2003-03-24 19:11:14
    Od: "RzP" <r...@w...pl>

    Może śmieszne, choć znam parę osób w podobnych instytucjach, które na prośbę
    o zamknięcie okna i wyjście z programu - zamykją okno i wychodzą z pokoju...
    . Może ten test ma zabezpieczyć przed tego rodzaju "przypadkami".

    pozdr. RzP

    --
    .:: H o M i N e M T e M e M e N t O ::.

  • 5. Data: 2003-03-24 22:06:37
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    d...@o...pl writes:

> [...]
    >
    > śmieszne ? czy ja wiem.....
    >
    > a tak w ogóle to chciałabym poznać tego genialnego infprmatyka, który układał

    ja to bym chciala poznac odpowiedzi na te pytania.
    ile z kazdydatow odpowiedzialo trafnie ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 6. Data: 2003-03-25 11:09:08
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl>

> [...]
    pokoju...
    > . Może ten test ma zabezpieczyć przed tego rodzaju "przypadkami".

    Boze a co jak sie powiesi ...

  • 7. Data: 2003-03-25 11:55:15
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > prośbę
    > pokoju...
    >
    > Boze a co jak sie powiesi ...

    Metoda drag and drop służy do wyrzucania komputera przez windows ;)

  • 8. Data: 2003-03-25 12:19:12
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy outlook express to program do obsługi rozkładów jazdy pociągów?

    IMHO - szczegolnie dobrze sprawuje sie podczas wyszukiwania nietypowych
    polaczen miedzynarodowych (z krajowymi moga byc spore klopoty)

    > czy fire wall to system zabezpieczenia przeciw poż. w budynku?

    Jak najbardziej (odsylam do literatury dotyczacej zabezpieczen p-poż) - i to
    wlasnie od tych zabezpieczen wziela swoja nazwe pewna klasa
    oproramowania....

    > to tylko niektóre pytania i odpowiedzi z testu rekrutacyjnego do Urzedu
    > skarbowego

    i co - zdalbym?

    :-)
    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 9. Data: 2003-03-26 19:21:23
    Od: "Greg" <U...@o...pl>

    "Nina M. Miller" w news:m2isu88ln6.fsf@pierdol.ninka.net napisał(a):

    > ja to bym chciala poznac odpowiedzi na te pytania.
    > ile z kazdydatow odpowiedzialo trafnie ;)

    Z doswiadczenia wiem, ze pewnie niewielu ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl