PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w NIK-u i co dalej?

  • 1. Data: 2003-03-24 11:00:29
    Temat: praca w NIK-u i co dalej?
    Od: e...@a...pl

    Po studiach (geografia) przez dwa lata pracowałem w NIK-u. Przetasowania w
    rządzie i od lipca już nie pracuję. Wysyłam aplikacje do różnych firm także na
    handlowców (rok praktyki w agencji reklamowej na 5 roku. Czy myslicie że to
    duże bezrobocie jest przyczyną tego że nikt mi nie odpowiada, czy praca w NIK-
    u i jakies obawy przyszłego pracodawcy?

  • 2. Data: 2003-03-24 12:02:41
    Temat: Re: praca w NIK-u i co dalej?
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik <e...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > duże bezrobocie jest przyczyną tego że nikt mi nie odpowiada, czy praca w

    Tak poprostu jest. Nie ma pracy a chetnych tabuny. Ci co mają to się boją
    zmieniac nawet jak ledwo ciągne ..... Tak nas nasze państwo załatwiło.

    Ania

  • 3. Data: 2003-03-24 13:56:00
    Od: "KACZMAR" <m...@h...pl>

    Mam 22 lata, zrobioną pomaturalną szkołę ekonomiczną i szans nawet na pracę
    w sklepię praktycznie absolutnie żadnych.
    1,5 roku temu już nie widząc żadnych innych możliwośći zgłosiłem się nawet
    na ochotnika do wojska.
    Teraz jestem z powrotem w tym gnoju.
    Czy tylko dzięki znajomościom można mieć obecnie szanse na normalne życie?
    Już powoli nudzi mnie skakanie z rozmowy na rozmowę kwalifikacyjną gdzie są
    tabuny osób na jedno miejsce.

    --
    Maciej KACZMAREK
    gg:2475019