PracaGrupypl.praca.dyskusje › Concordia - jak to sie robi ?

  • 1. Data: 2003-09-01 17:36:23
    Temat: Concordia - jak to sie robi ?
    Od: "Marek Krawczyk" <m...@w...pl>

    Witam!
    Bede w tym roku wysylal podanie do Concordii ale nie wiem co mialoby sie
    znalesc w application letter. Z internetu dowiedzialem sie tylko ze nalezy
    to zrobic najpozniej do listopada. Moze ktos mi udzieli jakis informacji ?
    Wszystkie watki jakie przejrzalem na grupie dotyczyly jedynie pozniejszego
    postepowania.
    Z góry dziekuje.

    Pozdrawiam Marek Krawczyk

  • 2. Data: 2003-09-04 15:24:32
    Temat: Re: Concordia - jak to sie robi ?
    Od: "beetle" <p...@o...pl>

> [...]
    > Wszystkie watki jakie przejrzalem na grupie dotyczyly jedynie pozniejszego

    teraz dopiero zajarzylem o jaki list Ci chodzi (pisale mi na priva cos)...
    no wiec nie mam takiego listu, ale z tego co pamietam to zadnych specjalnych
    klamstw tam nie pisalem :)
    "ze to ladny kraj i jezyk chcialem podszkolic itp bzdety"

    pzdr
    piotrek