PracaGrupypl.praca.dyskusje › certyfikat MSCE

  • 1. Data: 2003-09-01 15:52:06
    Temat: certyfikat MSCE
    Od: "LL" <m...@o...pl>

    Witam,
    Czy aby zdać ten egzamin potrzebny jest udokumentowany staż w
    administrowaniu serwerami czy coś w tym rodzaju. Czytałem troche na stronie
    Microsoftu ale nie wiem jak to wygląda w praktyce. I w ogóle, czy egzamin(y)
    są trudne, polecacie uczyć się na własną ręke czy przez kursy ?

  • 2. Data: 2003-09-01 16:09:12
    Temat: Odp: certyfikat MSCE
    Od: "LL" <m...@o...pl>

    Oczywiście chodzi o MCSE :-)

  • 3. Data: 2003-09-01 18:13:06
    Temat: Re: certyfikat MSCE
    Od: "Mariusz T." <m...@w...usun-delete-this.pl>

    Użytkownik "LL" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    egzamin(y)
    > są trudne, polecacie uczyć się na własną ręke czy przez kursy ?

    Nie jest potrzebny "udokumentowany staż". Wskazany jest jakikolwiek staż,
    żeby w ogóle wiedzieć, o co chodzi, ale można i bez tego - świat pełny jest
    "papierowych MCSE", którzy znają temat tylko z bryków zawierających gotowe
    odpowiedzi do testów. Co do stopnia trudności - zależy od tego, które
    egzaminy zdajesz, co umiesz i tepe. Kursy - przydatne, o ile płaci za nie
    sponsor/pracodawca, w przeciwnym razie stosunek korzyści/ceny jest
    zdecydowanie zbyt niski. Zakładam że wiesz, że większość
    materiałów/egzaminów jest w języku language, więc jeśli chcesz wiedzieć
    więcej to google Twoim przyjacielem.

    Pozdrawiam
    Mariusz (CCNP, MCSE, CNE, "Wszystkiego, co naprawdę trzeba wiedzieć,
    nauczyłem się w przedszkolu")

  • 4. Data: 2003-09-01 18:53:53
    Od: "Ireneusz Kupiec" <i...@i...pl>

    http://www.windows2003.pl/articles_det.aspx?id=58

  • 5. Data: 2003-09-01 19:13:10
    Od: "tj" <5...@n...wp.pl>

> [...]
    egzamin(y)
    > są trudne, polecacie uczyć się na własną ręke czy przez kursy ?
    Czesc!
    Polecam nauke we wlasnym zakresie, szkolenia sa dobre jak juz cos umiesz i
    wiesz czego oczekujesz po zakończeniu szkolenia no i najlepiej jak za nie
    nie płacisz ;) bo w każdym innym przypadku są za drogie. Książki wydawnictwa
    Promise bardzo polecam, testy i pytania z sieci. Rozpocznij od 70-210 (czy
    ścieżka na XP).
    Pozdrawiam
    tj

  • 6. Data: 2003-09-02 10:38:51
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LL" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy aby zdać ten egzamin potrzebny jest udokumentowany staż w
    > administrowaniu serwerami czy coś w tym rodzaju.

    Nie (bedziesz 'papierowym inzynierem')

    Czytałem troche na stronie
    > Microsoftu ale nie wiem jak to wygląda w praktyce. I w ogóle, czy
    egzamin(y)
    > są trudne, polecacie uczyć się na własną ręke czy przez kursy ?
    To zalezy co umiesz - sa troche popaprane wiec polecam przedzec sie przez
    jakies probne pytania, nie licz ze sie beda powtarzac, choc to sie zdarza,
    ale na pewno dadza ci dobre wyobrazenie o tym jak wyglada egzamin i naucza
    na co zwracac uwage.
    Poza tym nie jest tak zle, ja sie wlasnie wzialem za certyfikacje i robie
    srednio 2 egzaminy miesiecznie (kwestia kaski)

    pozdr
    /p
    (MCP i z dniem dzisiejszym 3/4 MCDBA;))))