PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwal. w US

  • 1. Data: 2003-12-15 18:22:03
    Temat: rozmowa kwal. w US
    Od: "d+" <t...@w...pl>

    mam jutro rozmowę w sprawie pracy na stanowisku informatyk (administracja i
    inne proste rzeczy, nic wyrafinowanego)
    w nowo tworzonym (od 1 stycznia) wojewódzkim urzędzie skarbowym.
    Nie mam wogóle pojęcia o tym jak kształtują się stawki płacowe w takim
    urzedzie - ma ktoś jakieś doświadczenie?
    Może ktoś mi doradzi czy mam się jakoś specjalnie przygotować na rozmowę.
    Poza tym zawsze się zastanawiałem, jak powinien być ubrany informatyk na
    rozmowie kwalifikacyjnej-czy jakoś oficjalnie czy tylko schludnie.

  • 2. Data: 2003-12-15 19:04:37
    Temat: Re: rozmowa kwal. w US
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "d+" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie mam wogóle pojęcia o tym jak kształtują się stawki płacowe w takim
    > urzedzie - ma ktoś jakieś doświadczenie?

    Są marne, nie spodziewaj sie duzo. Ale stala solidna praca. I premie
    kwartalne ratuja.

    > Może ktoś mi doradzi czy mam się jakoś specjalnie przygotować na rozmowę.
    > Poza tym zawsze się zastanawiałem, jak powinien być ubrany informatyk na
    > rozmowie kwalifikacyjnej-czy jakoś oficjalnie

    Oczywiscie, ze w krawacie i garniturze. Potem bedziesz mógl chodzic tylko
    'schludnie'.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 3. Data: 2003-12-15 23:01:31
    Od: "d+" <t...@w...pl>

    Lesio5 palnął...:

    > Użytkownik "d+" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Są marne, nie spodziewaj sie duzo. Ale stala solidna praca. I premie
    > kwartalne ratuja.

    a mniej więcej?

    > Oczywiscie, ze w krawacie i garniturze. Potem bedziesz mógl chodzic tylko
    > 'schludnie'.

    obawiałem sie takiej odpowiedzi....

  • 4. Data: 2003-12-15 23:38:38
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Lesio5 palnął...:

    No cóz, kolego obawiam sie ze nowo powstaly urzad ds. duzych podatników w
    Olsztynie ni bedzie mial przyjemnosci zatrudnic cie do obslugi swojej bazy
    Poltax. Jestes zbyt arogancki.

    > a mniej więcej?

    Dla ciebie - nic.

    Spij slodki ksiąze...

  • 5. Data: 2003-12-16 06:09:42
    Od: "d+" <t...@w...pl>

    Lesio5 palnął...:

> [...]
    > Olsztynie ni bedzie mial przyjemnosci zatrudnic cie do obslugi swojej bazy

    ?? chodzi o wrotkę? - to wrotka jest... :)
    dobrze że mam poprawne sygnaturki (normalne) :)))....

  • 6. Data: 2003-12-16 13:27:00
    Od: "Braian" <b...@p...interia.pl>

    > a mniej więcej?

    niech strzelę...
    to taki informer moze 600 netto wyciagnie /m-c + jakas premia kwartalna...
    na waciki wystarczy :)

    może się myle
    Braian

  • 7. Data: 2003-12-16 13:54:48
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Braian" <b...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

    > niech strzelę...
    > to taki informer moze 600 netto wyciagnie /m-c + jakas premia kwartalna...
    > na waciki wystarczy :)

    Wiecej. Wiem dokladnie ale nie zamierzam odpowiedziec dokladnie naszemu
    niedoszlemu pracownikowi tejze instytucji.

  • 8. Data: 2003-12-16 13:59:25
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...pl>

    na poczatek spodziewaj sie 1000-1100 brutto
    potem moze czeka cie podwyzka jak sie sprawdzisz i jak beda ciebie chcieli

  • 9. Data: 2003-12-16 14:01:39
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Braian wrote:

    > niech strzelę...
    > to taki informer moze 600 netto wyciagnie /m-c + jakas premia kwartalna...
    > na waciki wystarczy :)

    waciki moze, ale zostaje mieszkanie do zaplaty + z czegos zyc ;)

    m.

  • 10. Data: 2003-12-18 21:16:31
    Od: "d+" <t...@w...pl>

    Lesio5 palnął...:

    > Użytkownik "Braian" <b...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

    > Wiecej. Wiem dokladnie ale nie zamierzam odpowiedziec dokladnie naszemu
    > niedoszlemu pracownikowi tejze instytucji.

    czemu się złościsz??? jakbyś był na tkaim samym poziomie wiedzy
    infroamtycznej, to byś wiedział, że to jest tylko wrotka ('Lesio5
    palnął...:" na początku postu) i nie ma się czego obrażać. to jest stosowane
    autmoatycznie do każdego usera. luzuj....
    więc jak? powiesz ile ? bo już się rostrzyga!