PracaGrupypl.praca.dyskusjeskąd strach przed zatrudnieniem kobiety w ciąży › skąd strach przed zatrudnieniem kobiety w ciąży
    From: "Justyna" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: skąd strach przed zatrudnieniem kobiety w ciąży
    Date: Fri, 28 Jun 2002 19:05:57 +0200

    Nie wiem skąd się wzięło ze nie chcą zatrudniać kobiety w ciąży a jeśli już
    są zatrudnione na czas określony to pracodawca nie chce przedłużyć na czas
    nieokreślony tak aby kobiecie pomóc by miała możliwość pójść na wychowawczy.
    Czy istnieje jakieś prawo, które zabrania zatrudniać takie kobiety ?
    Mam jeszcze pytanie dlaczego dla ZUS-u kobieta która zatrudnia się będąc w
    ciąży (powiedzmy, że w szóstym miesiącu) jest podejrzaną o wyłudzenie ?Czy
    takie kobiety nie mają już prawa pracować ?

    Pozdrawiam i zgóry dziękuję