PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do trenerów

  • 1. Data: 2005-12-15 07:43:54
    Temat: Do trenerów
    Od: " Johny L." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Proszę o odpowiedź, ile mniej więcej pieniędzy bierze trener za 1-2 dni pracy
    - prowadzenie szkolenia np. nt. komunikacji interpersonalnej w Warszawie?
    Wiem, że zależy od firmy, klienta, itp., ale chodzi mi o przedział.
    Dziękuję.

  • 2. Data: 2005-12-15 09:29:05
    Temat: Re: Do trenerów
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Johny L. napisał(a):
> [...]
    > - prowadzenie szkolenia np. nt. komunikacji interpersonalnej w Warszawie?
    > Wiem, że zależy od firmy, klienta, itp., ale chodzi mi o przedział.

    Od 50 do 200 pln netto. Szkolenia są zwolnione z VAT, więc w przypadku
    rozliczenia za pomocą rachunku brutto zwykło się obliczać jako netto
    +podatek dochodowy.

    Stawka zależy od stażu, papierów, portfolio, warsztatu, formy
    zatrudnienia, ilości godzin szkoleniowych w miesiącu, formy finansowania
    szkolenia, zakresu usługi szkoleniowej.

    Opisz powyższe, to podam Ci dokładną stawkę, jaką możesz uzyskać.
    Co nie oznacza, że nie możesz trafić więcej lub mniej - różnie to bywa w
    tej branży.

    Lokalizacja nie ma znaczenia. Zdziwiłbyś się, jak warszawskie -uznane-
    firmy potrafią zdzierać z trenerów.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2005-12-15 13:10:45
    Od: " Johny L." <r...@W...gazeta.pl>

    Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> napisał(a):

> [...]
    > tej branży.
    >
    > Lokalizacja nie ma znaczenia. Zdziwiłbyś się, jak warszawskie -uznane-

    DZIĘKI.

  • 4. Data: 2005-12-15 21:48:55
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > Od 50 do 200 pln netto. Szkolenia są zwolnione z VAT, więc w przypadku
    > rozliczenia za pomocą rachunku brutto zwykło się obliczać jako netto
    > +podatek dochodowy.

    piszesz o stawce godzinowej czy dziennej?

    PZDr
    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 5. Data: 2005-12-15 21:57:20
    Od: Michał <m...@s...net>

    veni VIDI vici wrote:

    > piszesz o stawce godzinowej czy dziennej?

    jestem pewien, że godzinowej.

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 6. Data: 2005-12-15 22:13:13
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    > jestem pewien, że godzinowej.

    Wystraszyłem sie, że strasznie przepłacam trenerów:)

    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 7. Data: 2005-12-16 08:13:37
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    veni VIDI vici napisał(a):
    > piszesz o stawce godzinowej czy dziennej?
    > www.superszkolenia.pl

    Pracujesz w branży i nie wiesz? :)
    Oczywiście godzinowej.

    pozdr.
    m.

  • 8. Data: 2005-12-16 08:14:33
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    veni VIDI vici napisał(a):

    > Wystraszyłem sie, że strasznie przepłacam trenerów:)
    A ile przeciętnie placisz? :)

    pozdr.
    m.

  • 9. Data: 2005-12-16 15:59:27
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    > Pracujesz w branży i nie wiesz? :)
    > Oczywiście godzinowej.

    Wiem, wiem, ale autor watku pytał o stawkę dzienną a uzyskał odpowiedź
    godzinową bez nazwania sprawy po imieniu.

    PZDR
    Quba
    www.superszkolenia.pl