PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienia grupowe

  • 1. Data: 2005-12-15 13:01:22
    Temat: Zwolnienia grupowe
    Od: "Marek Ludwinski" <l...@c...pl>

    Witam,

    Mam pytanie odnośnie zwolnień grupowych.
    Firma zwalnia pracowników na zasadzie zwolnień grupowych, część osób
    przejdzie do innej firmy (także dostali zwolnienia) na zasadzie porozumienia
    stron. Czy tym osobom, zatrudnionym w nowej firmie na tych samych
    stanowiskach przysługuję także odprawa pienieżna ?

    Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam,
    Marek Ludwiński

  • 2. Data: 2005-12-16 06:43:18
    Temat: Re: Zwolnienia grupowe
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Marek Ludwinski napisał(a):

> [...]
    > stron. Czy tym osobom, zatrudnionym w nowej firmie na tych samych
    > stanowiskach przysługuję także odprawa pienieżna ?

    IMHO jeśli pracownik otrzymał dokument "rozwiązanie umowy za
    wypowiedzeniem" i podchodzi to pod zwolnienie grupowe, to otrzymuje
    odprawę. Fakt przechodzenia do innej firmy nie ma nic do rzeczy.
    Co innego, gdyby otrzymał dokument "rozwiązanie umowy za porozumieniem
    stron" - wtedy odprawy nie ma.

    --
    Pitt
    Rockrider 7.5 & Ostre Koło