PracaGrupypl.praca.dyskusje › scenariusz na fajny biznes.

  • 1. Data: 2005-09-01 20:30:35
    Temat: scenariusz na fajny biznes.
    Od: "Yeh" <y...@a...net>

    Wiem że to niemądre ale jakiś czas temu śmiałem sięże takie coś jest
    realne....

    Wyobraźmy sobie:

    Pan X to były funkcjonarjusz Policji, były bo zwolnili go z powodu stanu
    zdrowia
    Ma ciągle świetne układy w dawnej firmie i żadnych perspektyw na znośną
    prace.
    Dzwoni do kolegów, że np na Centralnym Alkaida albo ktioś taki podłożył
    bombe itp.
    Policja dwoi się i troi i po całodniowych manewrach stwierdza że to dowcip
    Policja albo inna instytucja ustala nagrodę za pomoc w złapaniu złoczyńcy.
    Delikwent daję się złapać gdyż dzwonił z własnej komóry w końcu wiedziałco
    robi :)
    dostaje 3 lata (z tego co pamiętam to jest max i poniesienie kosztów)
    Dzielni policjanci dzielą siez panem telefoniarzem fifty fifty
    (oni mają jeszcze chwałe oprócz zysku czystego)
    a pan telefoniarz po odpierdzeniu wyroku ma 25000 plus odsetki za 3 lata.
    no niech tam będzie że nawet 28000zł.

    z tych 1000 dni to 300 są świąteczne albo soboty.
    2800zł.dzielone na 700dni "roboczych"daje 40zł dniówki z perłnym wyżywieniem
    opierunkiem itp.

    no to nic tylko walić takie nnumery.....

  • 2. Data: 2005-09-02 05:51:21
    Temat: Re: scenariusz na fajny biznes.
    Od: "tsm" <t...@g...pl>

    watpliwa sprawa. wiesz co robia z policjantami w wiezieniu?

  • 3. Data: 2005-09-02 06:19:52
    Od: "Yeh" <y...@a...net>

    > watpliwa sprawa. wiesz co robia z policjantami w wiezieniu?

    Przepraszam
    to mój niedorozwinięty szwagier to wymyślał
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-09-02 06:24:12
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 1 Sep 2005 22:30:35 +0200, na pl.praca.dyskusje, Yeh napisał(a):

    > no to nic tylko walić takie nnumery.....

    Mamo, po takich tekstach nie dziwie sie ze o naszym kraju kraza takie
    legendy po swiecie ze pasc mozna :D

    BTW - dla przypomnienia - http://republika.pl/m_tyras/

    Polak potrafi!

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 5. Data: 2005-09-02 09:04:28
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik Yeh napisał:

    [ ... ]
> [...]
    > opierunkiem itp.
    >
    > no to nic tylko walić takie nnumery.....

    Za takie pieniądze ? Jeszcze zrozumiałbym kogoś kto by się zdecydował za
    dwa zera na końcu więcej. Lepiej iść do pracy i przy tej samej
    dniówce mieć wolne wieczory, weekendy i urlop.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919