PracaGrupypl.praca.dyskusjescenariusz na fajny biznes. › scenariusz na fajny biznes.
    From: "Yeh" <y...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: scenariusz na fajny biznes.
    Date: Thu, 1 Sep 2005 22:30:35 +0200

    Wiem że to niemądre ale jakiś czas temu śmiałem sięże takie coś jest
    realne....

    Wyobraźmy sobie:

    Pan X to były funkcjonarjusz Policji, były bo zwolnili go z powodu stanu
    zdrowia
    Ma ciągle świetne układy w dawnej firmie i żadnych perspektyw na znośną
    prace.
    Dzwoni do kolegów, że np na Centralnym Alkaida albo ktioś taki podłożył
    bombe itp.
    Policja dwoi się i troi i po całodniowych manewrach stwierdza że to dowcip
    Policja albo inna instytucja ustala nagrodę za pomoc w złapaniu złoczyńcy.
    Delikwent daję się złapać gdyż dzwonił z własnej komóry w końcu wiedziałco
    robi :)
    dostaje 3 lata (z tego co pamiętam to jest max i poniesienie kosztów)
    Dzielni policjanci dzielą siez panem telefoniarzem fifty fifty
    (oni mają jeszcze chwałe oprócz zysku czystego)
    a pan telefoniarz po odpierdzeniu wyroku ma 25000 plus odsetki za 3 lata.
    no niech tam będzie że nawet 28000zł.

    z tych 1000 dni to 300 są świąteczne albo soboty.
    2800zł.dzielone na 700dni "roboczych"daje 40zł dniówki z perłnym wyżywieniem
    opierunkiem itp.

    no to nic tylko walić takie nnumery.....