PracaGrupypl.praca.dyskusje › samozatrudnienie...

  • 31. Data: 2005-02-24 13:43:43
    Temat: Re: samozatrudnienie...
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Artek napisał :

    > Myślałem, że to zależy wyłącznie od uczciwości lub nieuczciwości
    > tych, co tu piszą, a nie od sposobu postrzegania...
    > Tak, usenet jest częścią świata rzeczywistego, a nie jakimś innym
    > światem. Jeszcze tego nie zauważyłeś? Szkoda...
    >
    > A.
    ho ho a ja uważam, że to nic innego jak gorąca kąpiel w zerach i jedynkach!
    Gdzie tu rzeczywistość kilkadziesiąt silnych, brudnych, śmierdzących i
    spoconych serwerów podłączonych gigabitową sieciówką do sieci szkieletowej.
    Oj kiepska jest ta twoja rzeczywistość. Smutna i brudna!
    --
    _____________________________

  • 32. Data: 2005-02-24 14:10:49
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    > jakoś dziwnie wyczuwam złość w twoim poście. Odpręż się wyluzuj, usiąć
    > wygodnie, uśmiechnij się! jesteś w wirtualnej rzeczywistości tu wszystko
    > może być fikcyjne lub realne, tylko od ciebie zależy jak to postrzegasz.

    Problemy, o ktorych ludzie tu dyskutuja, sa jak najbardziej realne, skutki
    zastosowania przeczytanych tu rad rowniez. Miejsce na RPG-i, bawienie sie
    rolami, wprowadzanie w blad i pozniejszy smiech z tego jest na niektorych
    grupach o charakterze rozrywkowym. Tu podawanie sie za przedsiebiorce i
    udzielanie niekompetentnych rad na podstawie domyslnie wlasnego
    doswiadczenia moze bardzo zaszkodzic tym, ktorzy wezma to na serio.

    I.

  • 33. Data: 2005-02-24 15:22:18
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Immona napisał :

> [...]
    > udzielanie niekompetentnych rad na podstawie domyslnie wlasnego
    > doswiadczenia moze bardzo zaszkodzic tym, ktorzy wezma to na serio.

    masz racje, przepraszam poniosło mnie!
    --
    _____________________________

  • 34. Data: 2005-02-24 15:28:55
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > udzielanie niekompetentnych rad na podstawie domyslnie wlasnego
    > doswiadczenia moze bardzo zaszkodzic tym, ktorzy wezma to na serio.

    No jezdem w normalnym szoku.

    Do dzisiaj wydawalo mi sie, ze w okreslonych sytacjach jeszcze nikt nikomu
    niczego na necie przy pomocy lagodnej perswazji nie przetlumaczyl (i nawet
    jak kolo wyjatkowo nie usiadl do kompa nacpany netem badz czym konkretnym
    tez pelen podziwu jezdem).

    sz.

  • 35. Data: 2005-02-24 17:28:40
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 24 lut 2005 w liście [news:cvkkpt$gp8$1@nemesis.news.tpi.pl]
    HERAKLES [h...@b...pl] napisał(a):

> [...]
    > jak to postrzegasz. Przeżyłeś Ciężki szok! może wypij szklanke
    > wody policz do 10 to Ci pomoże. Naprawdę nie ma co się denerwować!

    A ty pisząc stąd: NNTP-Posting-Host: ph138.internetdsl.tpnet.pl jesteś
    realny czy fikcyjny?

    Naucz się kodowania. Z mojej strony EOT. I tak długo dyskutuję z
    trollem.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 36. Data: 2005-02-24 17:45:28
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > no a tak konkretnie? dokladnych informacji nie znalazle,. zalezy mi na tej
    > odpowiedzi, prosze odpowiedzcie jezeli mozecie...

    Ale taka informacje mzona znalezc w inecie w 10 minut, na tej i biznes grupie sie
    ludzie pytaja o to co 2 dni.
    Zobacz strone ZUS-u - tam jest najwikeszy koszt

    Wojtek