PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rzeszów: Firmy informatyczne [Comp, Opteam, 7com...]

  • 1. Data: 2005-02-22 15:03:11
    Temat: Rzeszów: Firmy informatyczne [Comp, Opteam, 7com...]
    Od: "First class" <h...@p...onet.pl>

    Interesują mnie informacje na temat rzeszowskich firm z szeroko pojętej
    branży informatycznej, w szczególności Comp S.A., Opteam (Optimus), 7com
    itp... Może znacie jeszcze jakieś sensowne firmy z Rzeszowa? Interesuje mnie
    na jakim poziomie są wynagrodzenia w tych firmach, atmosfera, podejście do
    pracownika, specjalne wymagania itp.

    Pozdr.
    Jacek

  • 2. Data: 2005-02-22 15:44:01
    Temat: Re: Rzeszów: Firmy informatyczne [Comp, Opteam, 7com...]
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 22 Feb 2005 16:03:11 +0100, "First class"
    <h...@p...onet.pl> zakodował:

    >Comp S.A.

    Chyba Comp Rzeszów S.A.? Bo Comp S.A. to zupełnie (od dłuższego czasu)
    inna firma.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-02-22 15:56:16
    Od: "First class" <h...@p...onet.pl>

    > Chyba Comp Rzeszów S.A.? Bo Comp S.A. to zupełnie (od dłuższego czasu)
    > inna firma.

    tak, wiem. sorrki za nieścisłość.

  • 4. Data: 2005-02-22 18:18:27
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    Fc> Interesuj? mnie informacje na temat rzeszowskich firm z szeroko pojętej

    Witam kolege z regionu ze tak powiem :)
    Ciekawe ile jest jeszcze rzeszowiakow na drupie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 5. Data: 2005-02-22 20:12:09
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    J> Witam kolege z regionu ze tak powiem :)
    J> Ciekawe ile jest jeszcze rzeszowiakow na drupie :)
    ^^^^^^^^^

    Mialo byc "na grupie". Przepraszam :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 6. Data: 2005-02-23 18:20:13
    Od: "Adam" <...@...c>

    Interesuje mnie
    > na jakim poziomie są wynagrodzenia w tych firmach,

    Comp>wdrozeniowiec>ok. 1700 brutto