PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie umowy - termin

  • 1. Data: 2008-04-08 09:52:38
    Temat: rozwiązanie umowy - termin
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>

    Witam,
    Zamierzam w tym miesiącu rozwiązać umowę - za porozumieniem stron
    (najchętniej).

    Chciałabym pracować do końca czerwca - jak powinnam to sformułować:
    "proszę o rozwiązanie umowy z dniem 30 czerwca"
    czy "1 lipca?"

    Jeśli się nie zgodzą to mam okres wypowiedzenia 3 mies. (umowa na czas
    nieokreślony, pracuję prawie 4 lata).

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    ae

  • 2. Data: 2008-04-08 19:39:53
    Temat: Re: rozwiązanie umowy - termin
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Tue, 8 Apr 2008 11:52:38 +0200, "AlterEgo"
    <a...@w...pl> zakodowal:

    >Chciałabym pracować do końca czerwca - jak powinnam to sformułować:
    >"proszę o rozwiązanie umowy z dniem 30 czerwca"
    >czy "1 lipca?"

    Nie "proszę" - bo możesz miesiącami czekać na odpowiedź ;)

    "Strony zgodnie oświadczają, że umowa ulega rozwiązaniu z dniem 30
    czerwca 2008" - podpisujesz, zdobyważ podpis upoważnionej osoby :)
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded