PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG a prawa pracownicze

  • 1. Data: 2003-11-21 14:43:54
    Temat: DG a prawa pracownicze
    Od: "SM" <_...@p...onet.pl>

    Sprawa taka. Prowadzę działalność gospodarczą (powiedzmy 5 lat) - czy
    gdy znajdę potem pracę z umową o pracę, to czy przysługują mi prawa
    pracownicze (np.
    urlop) tak jakbym przepracował 5 lat, czy liczy mi się wszystko od początku
    zatrudnienia na etat?

  • 2. Data: 2003-11-21 15:19:39
    Temat: Re: DG a prawa pracownicze
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    w mysl kodeksu prawa ni przysluguja ci taki prawa. wszystko jes jednak
    kwstia ustalen z pracodawca. mozesz na przyklad umowie zarezerwowac sobi
    prawo do normalnego planego urlopu.

    Zalezy twojego pracodawcy i twoih umijetnosci negojacji przed podpisanim
    umowy

  • 3. Data: 2003-11-21 19:44:45
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > pracownicze (np.
    > urlop) tak jakbym przepracował 5 lat, czy liczy mi się wszystko od

    Kiedys ktos sie zalil na grupie, ze okres wlasnej DG nie wlicza sie do stazu
    urlopowego.
    Nie sprawdzalem, ale o sobie mowil, to wydaje mi sie, ze chyba wiedzial
    najlepiej

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 5. Data: 2003-11-21 20:24:08
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > pracownicze (np.
    > urlop) tak jakbym przepracował 5 lat, czy liczy mi się wszystko od

    No co ty. A niby z jakiego powodu mialo by sie cos nalezec?

    Przeciez powszechnie wiadomo, ze celem prowadzenia DG jest oszukiwanie
    pracownikow i US, po to zeby za cudza krwawice zrec kawior i supersamochodem
    z kratka, rozbijac sie po ekskluzywnych burdelach ;-)

    BP, MSPANC

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?