PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy o prace

  • 1. Data: 2004-04-15 19:35:31
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o prace
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-04-16 21:12, osoba przedstawiająca się jako "Jerry" napisała co
    następuje:

    > Jestem zatrudniony na okres probny 3 miesiace i chcialbym zwolnic sie z
    > pracy za porozumieniem stron z krotszym niz 2 tygodnie okresem
    > wypowiedzenia, jak mam sformulowac takie pismo ?

    Przy porozumieniu nie masz żadnego okresu wypowiedzenia. Możesz odejść
    nawet tego samego dnia pod warunkiem oczywiście że pracodawca się zgodzi.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 2. Data: 2004-04-15 21:57:18
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Jerry" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > A jak sformulowac wniosek o takie zwolnienie ?

    Może być coś w rodzaju jak poniżej. Ale składając takie pismo czasem
    lepiej jest wcześniej porozmawiać z pracodawcą i uprzedzić, że
    "okoliczności" zmuszają nas do rozstania się z firmą.

    Imię i nazwisko Miejscowość, data adres

    Nazwa pracodawcy

    Uprzejmie proszę o rozwiązanie umowy o pracę na okres próbny z dniem
    ..........(wpisać ostatni dzień zatrudnienia) na mocy porozumienia stron.

    ..............(podpis)

    Trzeba być przygotowanym, że pracodawca może się nie zgodzić (zwłaszcza,
    gdy nie był wcześniej poinformowany), więc można w powyższym piśmie
    dopisać, że "w przypadku niewyrażenia zgody na rozwiązanie umowy za
    porozumieniem stron, proszę o potraktowanie niniejszego pisma jako
    wypowiedzenia umowy o pracę".

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-04-16 09:47:48
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A jak sformulowac wniosek o takie zwolnienie ?

    Poniewaz przy skladaniu wypowiedzenia nalezy unikac jak ognia zwrotow
    grzecznosciowych typu "prosze" , najlepiej zaczac pismo od :"Ty lysy
    ch......krwiopijco i wyzyskiwaczu" - to nie bedzie niejasnosci, ze
    wypowiadasz umowe.

    A tak na powazne, to moze ktorys z tych wzorow bys sobie zaadaptowal ?
    http://prawopracy.fr.pl/wzory_pism.php
    http://praca.gazeta.pl/praca/0,47419.html
    http://www.prawo.waw.pl/prawo_wz.php?go=wz4
    http://www.prawo.akcjasos.pl/prawo_wz.php?go=p6
    http://arch.rzeczpospolita.pl/a/rz/2002/03/20020307/
    200203070153.html?k=on;t=2002030720020307

    ---

  • 4. Data: 2004-04-16 19:12:45
    Temat: rozwiazanie umowy o prace
    Od: "Jerry" <j...@t...pl>

    Witam

    W jakiej formie napisać wypowiedzenie ?
    Jestem zatrudniony na okres probny 3 miesiace i chcialbym zwolnic sie z
    pracy za porozumieniem stron z krotszym niz 2 tygodnie okresem
    wypowiedzenia, jak mam sformulowac takie pismo ?

    Pozrawiam
    Jerry
    j...@t...pl

  • 5. Data: 2004-04-16 20:43:39