PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zadanie rekrutacyjne - Koncept (średnio długie)

  • 1. Data: 2004-04-15 17:09:01
    Temat: Zadanie rekrutacyjne - Koncept (średnio długie)
    Od: "Mikers" <m...@w...pl>

    witam grupowiczów,

    w trakcie rekrutacji na stanowisko regionalnego przedstawiciela
    handlowego oprócz standardowych tematów tj. autoprezentacja, słabe i
    mocne strony, pytania w stylu "dlaczego akurat pana powinniśmy przyjąć
    do pracy w naszym zespole" itd. zostało nam przedstawione (w
    rekrutacji uczestniczyło jednocześnie 3 kandydatów) zadanie do
    wykonania w domu. mam przygotować koncept (wg mnie koncepcję, ale
    niech tam) pt.: opis moich pierwszych dni/tygodni w firmie X.
    do tej pory na takie pytania zwykle odpowiadałem bezpośrdnio na
    spotkaniu rekrutacyjnym - teraz dla odmiany mam wykonać pracę pisemną.
    czy ktoś z was wykonywał podobne zadanie? temat dość dziwaczny a może
    chodzi tu o jakiś niestandardowy pomysł. wszelkie podpowiedzi, uwagi i
    pomysły mile widziane.

    pozdr mikers

  • 2. Data: 2004-04-15 19:51:53
    Temat: Re: Zadanie rekrutacyjne - Koncept (średnio długie)
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    normalka
    przygotowac prezentacje w Power Point na wybrane tematy i przedstawić ją w
    30 minutowym omówieniu w języku angielskim ... nic nowego ....

  • 3. Data: 2004-04-15 20:02:55
    Od: "Mikers" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Polar" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > normalka
    > przygotowac prezentacje w Power Point na wybrane tematy i
    przedstawić ją w
    > 30 minutowym omówieniu w języku angielskim ... nic nowego ....

    dzięki, za "pomoc"
    może coś konstruktywnego... :)

  • 4. Data: 2004-04-15 20:58:59
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    dostajesz tematy do opracowania i tworzysz prezentacje na ten temat
    przy okazji pracodawca sprawdza jakie masz możliwości do autoprezentacji

    nic strasznego - to tylko brzmi tak grożnie

    zrbiłem preznetacje, omówiłem, zadano mi kilka dodatkowych pytań i już ...
    czekam... zobaczymy (nie zapeszam)
    coraz więcej firm stosuje taką formę (korporacje zagraniczne w
    szczególności). JEśli każą robić prezentacje to zonacza to zazwyczaj ostatni
    etap rekrutacji (mało kandydatów, ostateczny wybór). Nie przejmuj się.
    Pewnie nie pierwszy i nie ostatni raz spotkasz się z czymś takim.

  • 5. Data: 2004-04-16 09:35:19
    Od: "Mikers" <m...@w...pl>

    > dostajesz tematy do opracowania i tworzysz prezentacje na ten temat
    > przy okazji pracodawca sprawdza jakie masz możliwości do
    autoprezentacji

    otóż to - żadnych tematów do opracowanie nie otrzymałem :(((
    > nic strasznego - to tylko brzmi tak grożnie

    nie wystraszyłem się PowerPointa :)))
> [...]
    się.
    > Pewnie nie pierwszy i nie ostatni raz spotkasz się z czymś takim.

    dzięki za wskazówki

    pozdr mikers