PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca/katowice

  • 1. Data: 2004-04-15 17:20:33
    Temat: praca/katowice
    Od: "waxain" <w...@w...pl>

    Szanowni Państwo!

    W lutym 2003r. ukończyłam z wynikiem bardzo dobrym licencjackie studia o
    kierunku Marketing i Zarządzanie w Wyższej szkole Kupieckiej, w Piotrkowie
    Trybunalskim. Obecnie studiuję zaocznie na uzupełniających studiach
    magisterskich w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalność: biznes
    elektroniczny.

    Jestem osobą energiczną, łatwo nawiązującą kontakty interpersonalne, otwartą
    i dyspozycyjną, szybko nabywającą nowe umiejętności oraz szybko nawiązującą
    kontakty interpersonalne (posiadam doświadczenie w kontakcie z klientami),
    ponadto odpowiedzialną i uczciwą, cenię sobie punktualność, nie posiadam
    żadnych nałogów. Mam zdolności organizacyjne, lubię pracę zespołową, ale
    również doskonale sprawdzam się w pracy indywidualnej. Poszukuję pracy
    (rejony: Katowic, Bytomia, Chorzowa, Tarnowskich Gór), w której
    mogłabym wykazać się inicjatywą, rozwijać się i z której otrzymywałabym
    satysfakcję.

    Potrafię obsługiwać komputer, (MS Office, Internet, e-mail), posiadam prawo
    jazdy
    kat. B, a także sporą praktykę w prowadzeniu auta, sumiennie wykonuję
    powierzoną mi pracę. Znam język angielski (w stopniu średnim) oraz niemiecki
    (w stopniu podstawowym). Znam zasady księgowości/rachunkowości.

    Uprzejmie proszę o rozważenie mojej oferty, uważam że współpraca ze mną
    będzie owocna i korzystna dla obojga stron. Z przyjemnością spotkam się z
    Państwem w celu szerszego omówienia moich kwalifikacji.

    pozdrawiam:
    Anna Madziarska

    kontakt: a...@i...pl lub a...@i...pl
    http://www.praca-katowice.prv.pl
    gg: 3139548

  • 2. Data: 2004-04-15 17:44:40
    Temat: Re: praca/katowice
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    już wiem czemu nie poszedłem na ekonomię :) po prostu na każdej uczelni uczą
    jednego - być upierdliwym do samego końca. heh

  • 3. Data: 2004-04-15 18:07:56
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    > Potrafię obsługiwać komputer, (MS Office, [...]

    Ja tak dla formalności po zerknięciu na wygląd twojego CV, znajomość pakietu
    biurowego to trochę więcej niż umiejętność wklepania kilku linijek tekstu i
    wybrania opcji "zapisz":)

    Korzystając z okazji witam grupę

    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |
    | Sztuka życia - to umieć cieszyć się małym szczęściem.|
    | [Phil Bosmans]|

  • 4. Data: 2004-04-16 18:51:13
    Od: Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu>

    Gdzie jeszcze to wrzucisz? To przestaje być śmieszne!

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO