PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy bez wypowiedzenia › rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia
    From: "karol" <d...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia
    Date: Sun, 24 Oct 2004 15:55:44 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@alh98.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chce rozwiazac umowe o prace, bede probowal zrobic to za
    porozumieniem stron i ze skroceniem okresu wypowiedzenia,
    ale nie wiem czy pracodawca sie na to zgodzi. Zalezy mi
    na tym aby nie zostawac tam na kolejny miesiac (bo taki
    termin mnie obowiazuje) i w przypadku braku porozumienia
    chce wypowiedziec umowe bez okresu wypowiedzenia z winy
    pracodawcy.
    Wyczytalem ze w takim przypadku musi dojsc do ciezkiego
    naruszenia przez pracodawce jego podstawowych obowiazkow.
    Sek w tym ze nie wiem co mozna pod to zaliczyc.
    Czy zmuszanie do pracy poza wyznaczonymi godzinami pracy,
    w dodatku nieuzsadanione i do wykonowania nie swoich
    obowiazkow moze byc tego powodem?
    Moim przelozonym jest wojskowy, ktory w moim przekonaniu
    traktuje mnie bez szacunku, nie pytajac nigdy o to czy
    moge zostac dluzej i informujac mnie o tym w ostatniej
    chwili lub w ogole. Ostatnio gdy staralem sie wyjasnic
    czemu sciaga mnie wczesnie rano do wykonania czynnosci,
    ktore sa obowiazkiem innych osob powiedzial mi
    z oburzeniem, ze to on bedzie decydowal kiedy bede
    przychodzil do pracy i jak dlugo bede pracowal,
    po czym nie chcial w ogole ze mna rozmawiac.
    W godzinach pracy tez czesto wykonuje czynnosci
    nie wynikajace z zakresu moich obowiazkow.
    A wykonywanie wielu swoich obowiazkow mam utrodnione.
    Prosze o jakies podpowiedzi.

    Karol