PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy bez wypowiedzenia › Re: rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia
  • Data: 2004-10-24 21:58:45
    Temat: Re: rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia
    Od: "karol" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf wrote:
    > Czyli mozesz na spokojnie odejsc. A przedtem zorientowac sie w
    > mozliwosciach przeniesienia na inne stanowisko, bazujac na braku
    > mozliwosci rozwoju. Jeszcze sie moze okazac, ze twoj szef ci w tym
    > pomoze - liczac na to, ze moze miec swojego czlowieka gdzies tam.

    Nigdy wiecej wojska ;) Ja sie do pracy w takim srodowisku nie nadaje,
    jeszcze mam ambicje i jakies perspektywy. To i tak byla praca na
    przeczekanie, mialem pol roku do konca studiow jak ja zaczynalem,
    planowalem wyjechac w przyszylym roku do wiekszego miasta albo za granice.
    Nawet sie ciesze, ze w koncu cos sie ruszylo bo taka posadka w budzetowce
    potrafi wciagnac, rozleniwic i lepiej sie wyrwac poki nie jest za pozno.
    Ja na dzisiaj koncze, pora spac, jutro sie sprawa wyjasni, zaproponuje
    porozumienie stron i zobacze jak sie sprawy potocza.

    Karol