PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy bez wypowiedzenia › Re: rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia
  • Data: 2004-10-24 20:53:35
    Temat: Re: rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia
    Od: "karol" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf wrote:

    > Musisz konkretne fakty przytoczyc w PIP, ale jesli placa ci w
    > terminie i oddaja wolne za ndgodziny to watpie, czy cos wskórasz.
    > Zwlaszcza, ze w pracy informatyka czesto jest takie nierowne
    > obciazenie czasu. Gdyby bylo kilku pracownikow na podobnych etatach,
    > a tylko ciebie by tak traktowano - to moglbyc podac, ze to mobbing.

    Ale w praktycznie kazdym przypadku gdy kazano mi pracowac poza godzinami
    pracy wykonywalem obowiazki ktore do mnie nie naleza, czy to cos zmienia?

    > Wydaje mi sie, ze (ale mozesz miec do czynienia z przypadkiem
    > nieuleczalnym), wiekszy efekt moze dac spokojna rozmowa w odpowiednim
    > momencie, w ktorej sprobujesz mu wyjasnic, ze ty wlasciwie jestes z
    > "innej bajki". I dobrze by bylo miec w rezerwie chetna osobe, ktora
    > jest gotowa z marszu przejsc na twoje stanowisko i przejac obowiazki.

    Z ta rezerwa to nie przejdzie bo to korpus sluzby cywilnej, musi byc
    postepowanie kwalifikacyjne, ktore u nich trwa okolo miesiaca.
    A ze jestem z innej bajki to on sie zdarzyl nie raz przekonac.

    Karol