PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa w AG Test Human Resources

  • 1. Data: 2002-10-09 16:24:55
    Temat: rozmowa w AG Test Human Resources
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    zostałem zaproszony na rozmowę do AG TEST Human Resources-prowadzą nabór na
    stanowisko specjalisty ds logistyki dla firmy działającej w branży
    motoryzacyjnej w Czechowicach-Dziedzicach-niestety nie wiem jaka to
    firma-może ktoś z Grupowiczów wie?
    Jak się przygotować na taką rozmowę?o co mogą pytać Panowie/Panie z AG Test?
    z góra dzięki za informacje
    sebur

  • 2. Data: 2002-10-09 16:28:03
    Temat: Re: rozmowa w AG Test Human Resources
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    aha-a tu link do tej rekrutacji
    http://www.testhr.pl/index.php3?m=oferty.p&o=786-SL_
    spec_log
    sebur

  • 3. Data: 2002-10-09 20:27:32
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    Gratuluje zaproszenia na rozmowe.
    Zalecam jednak troche sprytu:)

    są servisy typu www.pf.pl czy www.pkt.pl tam wyszukujesz firmy z danej
    branzy w Czechowicach (a nie jest to metropolia), porównujesz z listą
    referencyjną testu i BINGO. Szczególnie, że nabor do tej firmy prowadza juz
    od dosc dawna na rozne stanowiska.

    Daj znać jak ją namierzysz:)))

    POzdrawiam

    Quba
    www.vidi.biz.pl

  • 4. Data: 2002-10-10 06:28:27
    Od: "Arkturus Mengsk" <[wytnij_ten_spamerski_chlam]mengsk@go2.pl>

> [...]
    > firma-może ktoś z Grupowiczów wie?
    > Jak się przygotować na taką rozmowę?o co mogą pytać Panowie/Panie z AG

    Bylem na tej rozmowe ale przed wakacjami. Rozmowa dotyczy firmy
    motoryzacyjnej (produkujacej czesci) a jej nazwa zaczyna sie na A.. Nawet
    jest w spisie na ich stronie.
    Rozmowa jest sympatyczna ok itd. Ale tak naprawde marne szanse. Ja zostalem
    zaproszony do rozmowy na stanowisko IT.

    AM

  • 5. Data: 2002-10-10 06:30:07
    Od: "Arkturus Mengsk" <[wytnij_ten_spamerski_chlam]mengsk@go2.pl>

    Juz wiem, firma sie nazywa VALEO ;)))

    www.valeo.pl

    Milego ogladania,

    AM

  • 6. Data: 2002-10-10 08:29:02
    Od: "Grupa-ABC" <g...@p...onet.pl>

    > Jak się przygotować na taką rozmowę?o co mogą pytać Panowie/Panie z
    > AG Test? z góra dzięki za informacje

    Uważaj na słowa - gdy coś Ci się "wymsknie" to drążą to do spodu.

    Darek