PracaGrupypl.praca.dyskusje › certyfikaty w informatyce

  • 1. Data: 2002-10-09 16:40:29
    Temat: certyfikaty w informatyce
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    W ogłoszeniu o pracę znalazłem następujące skróty certyfikatu microsoftu:
    MCP, MCST, MCDA, MSSD, MCP. Czy mógłby ktoś odszyfrować ich pełne nazwy wraz
    krótkim omówieniem, czego dotyczy dany certyfikat?

    Mirek

  • 2. Data: 2002-10-09 17:06:41
    Temat: Re: certyfikaty w informatyce
    Od: "gosc" <a...@N...gazeta.pl>

    a nie latwiej http://www.microsoft.com/traincert/mcp/ ?

  • 3. Data: 2002-10-09 18:36:01
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    In article <ao1mj6$9p7$1@sunsite.icm.edu.pl>,
    "Premiere" <p...@t...pl> wrote:

    > W ogłoszeniu o pracę znalazłem następujące skróty certyfikatu microsoftu:
    > MCP, MCST, MCDA, MSSD, MCP. Czy mógłby ktoś odszyfrować ich pełne nazwy wraz
    > krótkim omówieniem, czego dotyczy dany certyfikat?
    Czego dotycza - komputerow, do czego sa -sa do d**y :))))

    Pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2002-10-10 05:40:48
    Od: "Zeke" <s...@p...com.pl>

    Użytkownik "Premiere" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wraz
    > krótkim omówieniem, czego dotyczy dany certyfikat?

    obacz sobie http://www.mcse.net2000.pl/
    Poazdrawiam

  • 5. Data: 2002-10-10 14:00:58
    Od: "gosc" <a...@N...gazeta.pl>

    artur dyksinski <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Czego dotycza - komputerow, do czego sa -sa do d**y :))))

    hmm, wlasciwie powiedz skad Ty to wiesz? Bo akurat wielu pracodawcow
    robiacych w technologiach microsoftu (a niestety bez wzgledu co ty uwazasz
    jest to dominujaca technologia w sferze srednich - czyli tych ktorych jest
    najwiecej - aplikacji) poszukuje ludzi z tymi certyfikatami. Mozesz
    polemizowac, ale lepiej po prostu otworzyc np.
    monster.uk ostatnie dwa tygodnie :
    -dla hasel MCP MCSA MCSD MCSE MCAD MCDBA MCT: Jobs 1 to 50 of 52
    -dla "JAVA cert*" : Unfortunately, no jobs have matched your search
    -dla "CISCO cert*": Jobs 1 to 2 of 2

    Zakladajac, ze ktorys skrot moze rowniez znaczyc cos innego i to tak wynik
    jest powalajacy.

    wlasnie otworzylam jedno z ogloszen, ktore pretendowaly ze skrot moze
    oznaczac cos innego i co mamy?

    UK-London-LONDON-Sap Technical Support Analyst

    Salary: Circa 25-30k
    My client is a massive name in the Retail industry and they are looking for a
    SAP Technical Support Analyst! This is an opportunity not to be missed! The
    purpose of the job is to provide technical support to the IS environment as
    well as providing SAP BASIS server support. You need to have a minimum of 2
    years SAP Database Administration (preferably SQL 2000) coupled with server
    hardware and Networking experience. YOU MUST BE MCSE (2000) qualified and
    have at least 1 years experience of using Windows NT. The nature of the job
    will require you to be flexible, be able to work to tight deadlines and the
    ability to maintain standards within a challenging business. The training
    and rewards within this opportunity are massive!

    Takze proponuje swoje zdanie konfrontowc z rzeczywistoscia. Ktos moze sie
    przejechac na Twoich poradach.

  • 6. Data: 2002-10-10 15:50:31
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    pl...

    > Nie jestem obecnie na bierzaco w branzy "prowizorycznej informatyki",
    > choc rozmumiem jak moga myslec dyrektorzy tych firm.
    > Zapewne mysla ze problemy z technologiami z stajni MSa leza po stronie
    > zle wykwalifikowanych "zasobow ludzkich"..., mysla ze jak zatrudnia
    > wykwalifikowanych z certyfikatami, to sie poprawi.
    > Z mojego doswiadczenia wynika, ze sie *nie poprawi* bo to nie to jest
    > powodem problemow...

    może jakieś złe masz to doświadczenie, he?

    > Mam certyfikat tej firmy i z cala pewnoscia moge stwierdzic ze: "Krol
    > jest nagi"...

    a może się po prostu nie znasz? po prostu trzeba coś więcej umieć niż
    kliknąć "next" :-)))) wtedy zaczyna działać....

    --
    pozdrówka, (nawet dla przedpiszcy_głupka także z niesmakiem)
    Slavo

  • 7. Data: 2002-10-10 15:58:19
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    Czesc

    > hmm, wlasciwie powiedz skad Ty to wiesz?
    skad ja to wiem?
    Ano stad ze sam taki tytul posiadam (i do od jakis 4 lat :)

    :)))

    Artur