PracaGrupypl.praca.dyskusje › Reemtsma

  • 1. Data: 2002-10-09 13:00:18
    Temat: Reemtsma
    Od: "Konop" <d...@i...pl>

    Witam wszystkich !
    Mam kilka pytań odnośnie firmy reemtsma tzn. czy jest ktoś kto tam pracował
    lub pracuje, jakie warunki panują w firmie. Chodzi o to że mam drugą
    rozmowe kwalifikacyjną w tej firmie i jeżeli ktoś mógłby mi pomóc , czy mogą
    mieć czymś zaskoczyć, jakimś pytaniem (dodam że na rozmowy chodzę dość
    często ) ile zarabiają przedstawiciele ?
    itd.,itp.,
    z góry dzięki posdroofka Lajcik

  • 2. Data: 2002-10-09 13:07:01
    Temat: Re: Reemtsma
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

    > mieć czymś zaskoczyć, jakimś pytaniem (dodam że na rozmowy chodzę dość
    > często ) ile zarabiają przedstawiciele ?
    > itd.,itp.,
    > z góry dzięki posdroofka Lajcik
    Z pewnością zapytają się po co 3 razy wysyłałeś ten sam post ;)

  • 3. Data: 2002-10-09 13:09:32
    Od: "Konop" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl> napisał w wiadomości

    > Z pewnością zapytają się po co 3 razy wysyłałeś ten sam post ;)

    Z pewnością tak, a bo mi nie poszło :)