PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa. › Re: rozmowa.
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa.
    Date: Thu, 5 May 2005 17:46:08 +0200

    Użytkownik "Arek_______" <a...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:op.sqa3ja066mrfgj@neet...
    > Witam jutro mam rozmowe kwalifikacyjna,
    > Macie moze pare takich porad jak sie zachowac, by wypasc jak najlepiej.
    > Co mowic itp
    > prosze, bo mnie stres zjeee

    Poradnikow na ten temat znajdziesz w Sieci multum, m.in. na najwiekszych
    serwisach z ogloszeniami/poradami nt. pracy - na wszystkich duzych
    portalach.

    Przygotuj sobie odpowiedzi na standardowe pytania, czyli dlaczego chcesz
    pracowac w tej firmie, jakimi przykladami mozesz udowodnic przypisane sobie
    w CV i LM cechy, jakie masz oczekiwania finansowe, jakie masz marzenia i
    plany dotyczace kariery zawodowej, co wiesz o tej firmie itd.

    Co do stresu, to jesli to jest Twoj pierwszy raz (co wnosze z tresci postu)
    to poza takimi poradami Rexony jak "zacisnij posladki" (autentyk) niewiele
    mozna poradzic - po prostu idz i skupiaj sie na tresci rozmowy, a nie na
    swoim stresie. Stres przejdzie wraz z praktyka, a jesli jestes wymarzonym
    pracownikiem na to stanowisko i nie wiaze sie ono z koniecznoscia odpornosci
    na stres, to prowadzacy wywiad tez jest czlowiekiem i rozumie, ze kandydat
    jest w takiej sytuacji zestresowany. Mozesz wrecz, jesli jestes w stanie,
    uznac z gory te rozmowe za "spalona" i za "nabywanie doswiadczenia". Jak sie
    oswajasz z porazka i przestaje Cie ona przerazac, potrafi to wyluzowac
    czlowieka w sposob prowadzacy do sukcesu.

    I.