PracaGrupypl.praca.dyskusje › Motorola

  • 1. Data: 2005-05-05 10:13:51
    Temat: Motorola
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Witam,

    ile na początek mogę dostać w Motoroli w Krakowie? Czy zadają pytanie "ile
    chciałby pan zarabiac" czy skladaja oferte z określona kowtą? I czy po
    okresie probnym moge liczyc na podwyżke?

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-05-05 10:21:47
    Temat: Re: Motorola
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Thu, 05 May 2005 12:13:51 +0200, marcin <t...@w...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > ile na pocz?tek mog? dosta? w Motoroli w Krakowie? Czy zadaj? pytanie
    > "ile
    > chcia?by pan zarabiac" czy skladaja oferte z okre?lona kowt?? I czy po
    > okresie probnym moge liczyc na podwy?ke?

    Temat Motoroli był niejednokrotnie omawiany w ostatnim czasie.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur