PracaGrupypl.praca.dyskusje › branża budowlana - PH

  • 1. Data: 2006-01-12 22:54:31
    Temat: branża budowlana - PH
    Od: "Piotr" <p...@p...gazeta.pl>

    Od wielu lat jestem handlowcem w FMCG.
    Myślę o zmianie np. na branżę budowlaną.
    W grę wchodzą duże firmy - producenci.
    Mam pytanie: Jakie są realia i specyfika pracy w
    tej branży (w tym ewen. pencje)
    Być może ktoś ma jakąś wiedzę na temat pracy w
    Opocznie - PH oczywiście.

    Piotr

  • 2. Data: 2006-01-13 10:12:55
    Temat: Re: branża budowlana - PH
    Od: "kolezanka" <n...@p...do.mnie>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Od wielu lat jestem handlowcem w FMCG.
    > Myślę o zmianie np. na branżę budowlaną.
    > W grę wchodzą duże firmy - producenci.
    > Mam pytanie: Jakie są realia i specyfika pracy w
    > tej branży (w tym ewen. pencje)

    Duża stabilność - o ile wiem w FMCG trzeba ze świeca szukać handlowców,
    którzy przepracowali na jednym stanowisku w jednej firmie 5-10 lat ;-) a
    tutaj taki staż pracy to norma (chociaż tez oczywiście wszystko zależy od
    pracodawcy).