PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stawki za treść do stron www

  • 1. Data: 2006-03-14 13:25:22
    Temat: Stawki za treść do stron www
    Od: " Johny L." <r...@g...pl>

    Ile mogę wziąć za średniej trudności teksty na stronę www? (tematyka
    prawnicza). Czy ktoś może podzielić się tą tajemnicą? Liczę na pomoc i
    orientacyjne ceny.
    Ile w ogóle bierzecie za takie zlecenia? Wiadomo, że trudno okreslić, bo
    zależy od nakład pracy, ale mniej więcej.
    Wielkie dzięki!!!

  • 2. Data: 2006-03-14 16:42:38
    Temat: Re: Stawki za treść do stron www
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    Johny L. napisał(a):
> [...]
    > Ile w ogóle bierzecie za takie zlecenia? Wiadomo, że trudno okreslić, bo
    > zależy od nakład pracy, ale mniej więcej.

    Ile moge wziasc za samochod w srednim stanie (koloru czerwonego) ?