PracaGrupypl.praca.dyskusje › rezygnacja

  • 1. Data: 2004-11-10 13:05:39
    Temat: rezygnacja
    Od: "Jaycop" <j...@o...pl>

    Jestem zatrudniony w firmie na umowe o prace 6 mc, mam w umowie zalaczenie
    ze obowiazuje mnie 2 tyg okres wypowiedzenia umowy.
    Chcem powiedziec szefowi ze sie chcem zwolnic, bardzo zalezy mi naczasie
    zeby dostac swiadectwo pracy i byc wolnym nie czekajac 2 tyg. Jak najlepiej
    to rozegrac ?

    --
    www.jaycop.tk

  • 2. Data: 2004-11-10 14:23:00
    Temat: Re: rezygnacja
    Od: w...@v...com.pl (Wioletta P)

    j...@o...pl wrote:

> [...]
    > zeby dostac swiadectwo pracy i byc wolnym nie czekajac 2 tyg. Jak najlepiej

    Porozmawiać z pracodawcą, może zgodzi się na rozwiązanie umowy o pracę bez
    zachowania okresu wypowiedzenia na mocy porozumienia stron
    ---------
    Wyslano z serwisu http://www.kadrowe.pl

  • 3. Data: 2004-11-10 15:09:58
    Od: Tomasz Sz <t...@i...pl>

    Jaycop napisał(a):

> [...]
    > zeby dostac swiadectwo pracy i byc wolnym nie czekajac 2 tyg. Jak najlepiej

    Rozwiązać umowę za porozumieniem stron.

    Pzdr,
    TSz