PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wiarygodność biura pośrednictwa pracy

  • 1. Data: 2004-11-10 12:43:18
    Temat: Wiarygodność biura pośrednictwa pracy
    Od: "cz3s" <c...@g...pl>

    Mam pytanie , jak można sprawdzić wiarygodność biura pośrednictwa pracy.
    Dostałem od takiego jednego pośrednika ofertę pracy w irlandii , ale nie
    wiem czy cos nie bajeruje. W sumie opłat zadnych nie pobiera. A moze ktos
    juz mial kontakt z firmą STAFF-OFFICE z Krakowa ?

  • 2. Data: 2004-11-10 12:54:11
    Temat: Re: Wiarygodność biura pośrednictwa pracy
    Od: "Arek Wojdyło" <a...@i...pl>

    Witam
    Po pierwsze sprawdź czy posiadają certyfikat do prowadzenia danej
    działalności.
    www.praca.gov.pl /posrednicy czy jakoś tak. znajdziesz :]
    Można również sprawdzić w rejestrze karnym danego miasta czy nie byli już
    karani jako firma, skargi itp.
    Trzecia mozliwość to szukanie na sieci opini innych ludzi na temat tej
    firmy.
    pozdrawiam Arek