1. Data: 2004-11-10 11:20:39
Temat:"samozatrudnienie:, na czym polega?
Od:"eska" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, nz czym polega samozatrudnienie?

2. Data: 2004-11-10 11:31:36
Temat:Re: "samozatrudnienie:, na czym polega?
Od:"pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie, nz czym polega samozatrudnienie?

A wiesz k....a co to jest google ???
18 000 odnośników na to hasło.

3. Data: 2004-11-10 11:37:10
Od:c...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz k....a co to jest google ???
> 18 000 odnośników na to hasło.
>
> A wiesz k... że nie wiem co to za stwór? Przez jedno "o" to tak. No to k...
uświadom mnie k... . Możesz kląć ile wlezie tylko wyjasnij te Swoje google.
Pozdrawiam i hej , jak mówia górale.

4. Data: 2004-11-10 11:52:23
Od:"Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-11-10, c...@v...pl <c...@v...pl> wrote:
> uświadom mnie k... . Możesz kląć ile wlezie tylko wyjasnij te Swoje google.
Na szybko:
http://www.google.pl/search?q=samozatrudnienie
lub lepiej:
http://groups.google.pl/groups?q=samozatrudnienie&me
ta=group%3Dpl.praca.dyskusje

Pozdrawiam
Czesiu
--
sklepowa: a 18 latek mamy?
Anetek: a mamy, mamy, nawet 30...

5. Data: 2004-11-10 11:52:35
Od:"pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uświadom mnie k... . Możesz kląć ile wlezie tylko wyjasnij te Swoje
> google.
> Pozdrawiam i hej , jak mówia górale.

1. www.google.pl - to taka wyszukiwarka.
2. Myślimy.
3. Najpierw korzystamy z wyszukiwarki, a pózniej pytamy.
4. Jak tego nie rozumiesz to idz sie przewietrzyc.
5. Jak się przewietrzysz i dalej nie rozumiesz, to nie korzystaj z
internetu.

6. Data: 2004-11-10 14:48:17
Od:"Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> Na szybko:
> [...]

Niestety Twoje adresy nie odpowiadają na zadane pytanie.
Samozatrudnienie jest to zarejestrowanie własnej działalności gospodarczej
w urzędzie gminy (miasta) ZUS, i urzędzie skarbowym.
http://www.twoja-firma.pl/artykuly/1,zakladanie-dzia
lalnosci-gospodarczej.html

Józek

7. Data: 2004-11-12 10:35:56
Od:"Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A wiesz k....a co to jest google ???

A wiesz co to jest KULTURA???

Iwona

8. Data: 2004-11-12 10:39:12
Od:"Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> 4. Jak tego nie rozumiesz to idz sie przewietrzyc.
> 5. Jak się przewietrzysz i dalej nie rozumiesz, to nie korzystaj z

A moze to jednak TY nie powinienes korzystac z internetu (!?)

Iwona

9. Data: 2004-11-12 23:03:27
Od:"Janusz D." <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz k....a co to jest google ???
> 18 000 odnośników na to hasło.

Znalazł się następny obrońca czystości grupy. Idąc dalej twoim tokiem
myslenia to grupy wogóle juz nie powinny istnieć, gdyż większość tematów
była już wcześniej czy póżniej poruszana i można to znaleźć w googlach.
Prawie na każdej grupie taki "obrońca" sie znajdzie.
Niech będzie nawet 180 000 tys. odnośników, ale jak ktoś pyta o coś akurat
na własciwej grupie to nie posyłaj go gdzie pieprz rośnie tylko dlatego ze
ktos juz to przerabiał.

Janusz