PracaGrupypl.praca.dyskusje › ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

  • 1. Data: 2004-07-02 09:31:27
    Temat: ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
    Od: "jurek" <h...@o...pl>

    gdzie w sieci znajdę tekst ustawy , która jokoby weszła w życie (nie mylić z
    żytem) pt: ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. I czy
    może ktoś ma jakis swój komentaż o tym temacie.
    pozdrawiam szukających
    Jurek

  • 2. Data: 2004-07-02 09:43:13
    Od: "jurek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "jurek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > może ktoś ma jakis swój komentaż o tym temacie.

    już znalazłem : http://actus.republika.pl/dokumenty/ustawa04.pdf to dla
    zainteresoanych
    hej

  • 3. Data: 2004-07-02 09:49:27
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > czy
    > >

    > już znalazłem : http://actus.republika.pl/dokumenty/ustawa04.pdf to dla
    > zainteresoanych
    > hej

    Wczoraj gadalem z pania z PUP i stwierdzila ze odpowiednich rozporzadzen
    jeszcze nie ma (i cala ustawa w zasadzie wisi w powietrzu) i podobno maja
    byc te rozp. ok sierpnia-wrzesnia. Pozatym pani stwierdzila ze i tak nie ma
    juz kasy na ten rok wiec cale to pomaganie zgodne z ustawa zacznie sie
    dopiero odnowego roku, chyba ze minister da swoja rezerwe.

    Tomek

  • 4. Data: 2004-07-02 10:00:29
    Od: "jurek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Tomek
    > Właśnie się wybieram do PUP ale myslę że otrzymam taką właśnie jak Ty
    odpowiedź, dlatego jestem ciekaw jak wyglądaja doświadczenia innych w tej
    materii
    dzięki za informację

  • 5. Data: 2004-07-02 11:23:06
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > odpowiedź, dlatego jestem ciekaw jak wyglądaja doświadczenia innych w tej
    > materii

    kasa na zcesc programow jest, ale.... czekamy na 38 rozporzadzen do nowej
    ustawy
    tak wiec..... beda rozporzadzenia, bedzie wiadomo jak dzielic kasa ;)

    wg. mnie ustawa bez rozporzadzen to glupota, ale zyjemy w Polsce (ludowej)
    ;]

    Jean

  • 6. Data: 2004-07-02 13:33:29
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > tak wiec..... beda rozporzadzenia, bedzie wiadomo jak dzielic kasa ;)
    >
    > wg. mnie ustawa bez rozporzadzen to glupota, ale zyjemy w Polsce (ludowej)

    Tymbardziej ze ta sama ustawa uniewaznila dawne formy pomocy (czyli pozyczki
    itp). Efekt wprost jest taki, ze ustawa o aktywizacji bezrobotnych zabiera
    wszystkie mozliwosci aktywizacji.
    Nie dziwne ze mrożek jest polakiem :)))

    Tomek