PracaGrupypl.praca.dyskusje › referencje

  • 1. Data: 2010-05-18 11:05:06
    Temat: referencje
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    Wiem, że pewnie nie ma na to reguł, ale mam pytanie...
    czy list referencyjny od poprzedniego pracodawcy wysyłać od razu z CV i
    listem motywacyjnym, czy też w tym drugim zaznaczyć, że coś takiego mogę
    dostarczyć?

  • 2. Data: 2010-05-18 16:25:32
    Temat: Re: referencje
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 18 May 2010 13:05:06 +0200, PawelC napisał(a):

> [...]
    > czy list referencyjny od poprzedniego pracodawcy wysyłać od razu z CV i
    > listem motywacyjnym, czy też w tym drugim zaznaczyć, że coś takiego mogę

    Jeśli te referencje faktycznie coś warte, to ja bym ładnie wplótł w LM coś
    o swoich sukcesach w poprzedniej firmie i informacji o poparciu tego faktu
    referencjami. Samych referencji bym jednak od razu nie wrzucał.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net