PracaGrupypl.praca.dyskusje › raport ZUS RMUA

  • 1. Data: 2008-02-28 12:32:58
    Temat: raport ZUS RMUA
    Od: zenia <z...@g...com>

    Czy mogę mieć w przyszłosci problem jeśli okazało się, że zagubiłam
    raport ZUS RMUA za czerwiec 2007
    Dzięki
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-03 21:23:56
    Temat: Re: raport ZUS RMUA
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Thu, 28 Feb 2008 04:32:58 -0800 (PST), zenia napisał(a):

    > Czy mogę mieć w przyszłosci problem jeśli okazało się, że zagubiłam
    > raport ZUS RMUA za czerwiec 2007
    > Dzięki
    > Pozdrawiam

    teoretycznie nie, ale praktycznie tak...
    jeśli okaże się, ze nie masz składek na swoim koncie w ZUS - to aby to
    wyjaśnić, poproszą cie o RMUA

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net