PracaGrupypl.praca.dyskusje › Europejski Fundusz Społeczny

  • 1. Data: 2008-02-28 12:34:49
    Temat: Europejski Fundusz Społeczny
    Od: "visa294@spam\)@wp.pl" <v...@w...pl>

    Witam
    Czy ktos sie moze orientuje czy "Europejski Fundusz Społeczny" finansuje takze
    kursy/egzaminy na administratora (z tego co widzialem to oferuja tylko obsluge office
    i komputera) ??

  • 2. Data: 2008-02-28 13:22:56
    Temat: Re: Europejski Fundusz Społeczny
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Feb 2008 13:34:49 +0100, "visa294@spam\)@wp.pl"
    <v...@w...pl> wrote:

    >Czy ktos sie moze orientuje czy "Europejski Fundusz Społeczny"
    finansuje takze kursy/egzaminy na administratora (z tego co widzialem
    to oferuja tylko obsluge office i komputera) ??

    Kursy oferuja dziesiatki firm, ktore dostaja za nie pieniadze z EFS i
    to w tych firmach musisz sie dowiadywac. EFS nic nie oferuje sam z
    siebie dla koncowego uzytkownika wiec pisanie o EFS "oferuja tylko..."
    jest troche nieprawidlowe.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 3. Data: 2008-02-28 14:11:22
    Od: "Piotr" <P...@w...pl>

    Troche inne pytanie, choc zwiazane z tematem watku - czy na kursy, studia
    oplacane czesciowo przez EFS moze skierowac jedynie pracodawca, czy tez sa
    jakies wyjatki kiedy mozna zapisac sie samemu?

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 4. Data: 2008-02-28 14:49:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Feb 2008 15:11:22 +0100, "Piotr"
    <P...@w...pl> wrote:

    >Troche inne pytanie, choc zwiazane z tematem watku - czy na kursy, studia
    >oplacane czesciowo przez EFS moze skierowac jedynie pracodawca, czy tez sa
    >jakies wyjatki kiedy mozna zapisac sie samemu?
    Opisane to jest w warunkach zgloszenia do konkretnego kursu - sa takie
    na ktore kieruje pracodawca lub kierujemy sie samodzielnie (gdy mamy
    dz.g.) i sa takie na ktore mozemy sie skierowac bez pracodawcy a np
    warunkiem uczestnictwa jest bycie bezrobotnym.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 5. Data: 2008-02-28 14:52:12
    Od: "Piotr" <P...@w...pl>

    > dz.g.) i sa takie na ktore mozemy sie skierowac bez pracodawcy a np
    > warunkiem uczestnictwa jest bycie bezrobotnym.

    a czy sa takie, kiedy zainteresowany moze sam sie zapisac (czyli bez
    skierowania pracodawcy a rownoczesnie nie jest bezrobotny)? nie spotkalem
    sie nigdy z taka wersja

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 6. Data: 2008-02-28 15:09:48
    Temat: Re: Europejski Fundusz Spo?eczny
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Feb 2008 15:52:12 +0100, "Piotr"
    <P...@w...pl> wrote:

    >a czy sa takie, kiedy zainteresowany moze sam sie zapisac (czyli bez
    >skierowania pracodawcy a rownoczesnie nie jest bezrobotny)? nie spotkalem
    >sie nigdy z taka wersja
    Ja tez takiej wersji nie zauwazylem. Co nie znaczy ze jej nie bylo.
    Nie interesowala mnie ona nigdy i dlatego moglem przeoczyc.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info