PracaGrupypl.praca.dyskusje › raben - przedstawiciel jakies opinie?

  • 1. Data: 2004-08-09 16:45:06
    Temat: raben - przedstawiciel jakies opinie?
    Od: "ardos" <a...@g...pl>

    czy ktos mial doswiadczenia z ta firma?
    prosilbym o kilka opinii.

    pozdr. Ardos

  • 2. Data: 2004-08-09 16:52:54
    Temat: Re: raben - przedstawiciel jakies opinie?
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    firma polsko-holenderska (albo holendersko-polska), zajmująca się
    transportem i logistyką oraz magazynowaniem. Potężna sieć w Polsce i za
    granicą, przewiezie wszystko co się da włożyć na samochód. I jako PH
    szukasz klientów, którzy potrzebują np. rozdysponować swój towar po
    wszyskich hipkach w polsce.

    Firma stawiająca na wydajną pracę, ale i dzieląca się kasą z hndlowcem

  • 3. Data: 2004-08-09 17:02:44
    Od: "ardos" <ardos@[wytnij_to]go2.pl>

    > firma polsko-holenderska (albo holendersko-polska), zajmująca się
    to samo wyczytalem z ichnej strony ;)

    > Firma stawiająca na wydajną pracę, ale i dzieląca się kasą z hndlowcem

    ...ale czy to nie jest firma w stylu: przyjmiemy cie na zlecenie na miesiac
    a potem sie zobaczy i... out,
    i tak w kolko z kazdym kandydatem.

    pozdr. Ardos

  • 4. Data: 2004-08-09 18:52:26
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    ...ale czy to nie jest firma w stylu: przyjmiemy cie na zlecenie na miesiac
    > a potem sie zobaczy i... out,
    > i tak w kolko z kazdym kandydatem.

    Firma, w ktorej pracuje, korzysta w pelni z transportu swiadczonego przez ta firme.
    Usluga na dobrym poziomie, ale oczywiscie jest to jedna z kilku firm w branzy.
    Przedstawiciele sie zmieniaja co chwile, ale sadzac po tym, kto nimi zostaje, jest
    to naturalne. Nie wiem, po co oni przyjmuja do roboty ludzi bez checi do roboty i
    umiejetnosci, ale widocznie maja jakis swoj koncept, ktorego nie musze rozumiec.
    Moim zdaniem handlowac ta usluga powinien ktos, kto ma pojecie o rzeczy, a tacy
    ludzie juz dawno robia u konkurencji:)
    A Raben rosnie i rosnie mimo to ;)

    Jak nie masz innej roboty, to warto to potraktowac jako nauke handlowania usługami
    dla biznesu, a to niełatwy kawałek chleba.

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-08-09 19:28:54
    Od: "ardos" <ardos@[wytnij_to]go2.pl>

    Firma, w ktorej pracuje, korzysta w pelni z transportu swiadczonego przez ta
    firme. Usluga na
    <...>
    Jak nie masz innej roboty, to warto to potraktowac jako nauke handlowania
    usługami dla biznesu, a to niełatwy kawałek chleba.

    oto chodzi ze robota juz jest
    tylko sie zastanawiam nad zmiana

    Ardos

  • 6. Data: 2004-08-10 05:52:56
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > oto chodzi ze robota juz jest
    > tylko sie zastanawiam nad zmiana

    To w takim przypadku zalezy to od tego:
    1. kim jestes
    2. jaka masz obecnie prace, place i pracy warunki
    3. jaki masz cel

    Wojtek