PracaGrupypl.praca.dyskusje › poczatki

  • 1. Data: 2004-08-09 17:40:34
    Temat: poczatki
    Od: "eXec" <e...@g...pl>

    czy mam powaznie traktowac pracodawce, ktory zanim mnie zatrudni chce
    "przetestowac" mnie (poprawienie bazy danych w accessie). kto zna
    aplikacje bedzie wiedzial ile to jest roboty. pracodawca nie chce
    slyszec o zadnej umowie, poniewaz twierdzi iz moja praca nie bedzie w
    zaden sposob wykorzystana komercyjnie. mam to wykonywac u nich na
    miejscu od 12 do 16 w miare regularnie.

    co o tym sadzicie. czy moge wymusic jakis papier ubezpieczajacy mnie w
    przypadku zdania egzaminu ze bede przyjety na 100% ??

    thx .

  • 2. Data: 2004-08-09 17:48:55
    Temat: Re: poczatki
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    eXec [Mon, 9 Aug 2004 17:40:34 +0000 (UTC)]:

    > co o tym sadzicie. czy moge wymusic jakis papier ubezpieczajacy
    > mnie w przypadku zdania egzaminu ze bede przyjety na 100% ??

    Czy mozesz to zalezy od Twojego daru przekonywania -- jak nie
    bedzie chcial to Ci nie podpisze. IMO szuka frajera, bo co za
    roznica czy bedzie wykorzystywane komercyjnie (swoja droga, co
    to za baza ze w firmie nie jest wykorzystywane komercyjnie? :P)
    -- prace wykonujesz przeciez, wiec powinienes miec jakakolwiek
    gwarancje ze cos z tego bedziesz mial. Prace albo pieniadze.

    Inna sprawa gdyby to byla jakas blahostka w ramach testu, ale
    jak mowisz to dluzsza praca.

    pzdr.
    Nahia

  • 3. Data: 2004-08-09 18:00:43
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj eXec,

    W Twoim liście datowanym 9 sierpnia 2004 (19:40:34) można przeczytać:

> [...]

    > co o tym sadzicie. czy moge wymusic jakis papier ubezpieczajacy mnie w
    > przypadku zdania egzaminu ze bede przyjety na 100% ??

    IMO niczego takiego nie wymusisz bo to jest klasyczne szukanie
    jelenia. Od testowania jest okres próbny. No ale to w normalnych
    firmach.

    pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Mother should I trust the goverment?"

  • 4. Data: 2004-08-09 18:47:39
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > co o tym sadzicie. czy moge wymusic jakis papier ubezpieczajacy mnie w
    > przypadku zdania egzaminu ze bede przyjety na 100% ??

    Powiedz jasno, umowa na okres probny - jesli chce sie przekonac, albo niech spada, no
    chyba ze jestes z zawodu gornikiem, a chcesz robic w accesie, i on na prawde nie ma
    pewnosci co do Ciebie , ale wtedy po co mu jestes potrzebny .. ?
    Jak sie nie bedziemy zgadzac na dziadostwo, to moze kitdys sie to skonczy - jak
    sadzicie?

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-08-09 20:01:41
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Nic za darmo. Polacy obudzcie się MM
    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    na prawde nie ma pewnosci co do Ciebie , ale wtedy po co mu jestes potrzebny
    .. ?

  • 6. Data: 2004-08-10 18:39:55
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    Użytkownik "eXec" napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > co o tym sadzicie. czy moge wymusic jakis papier ubezpieczajacy mnie w
    > przypadku zdania egzaminu ze bede przyjety na 100% ??

    eeee tam ... aplikacje accessa nie sa az tak skomplikowane , nie przesadzaj. Ale
    aplikacja pracujaca w firmie niewykorzystywana komercyjnie (???) to ciekawe ...
    no chyba, ze nie jest i nie bedzie nigdy zainstalowana w siedzibie tej firmy no
    i oczywiscie nie bedzie dystrybuowana. Tak na marginesie to raczej watpie by
    istotna dla firmy aplikacje pracodawca powierzal do poprawienia przypadkowej
    osobie (nie mam zamiaru cie oczywiscie obrazic - chodzi mi o to ze pracodawca
    cie jeszcze nie zna). Poza tym wez pod uwage to, ze pracodawca chcac bys
    pojawial sie na miejscu chce zobaczyc czy dasz rade zgrac sie z reszta
    pracownikow (to bardzo wazne) i czy oni cie zaakceptuja. Nie ma jednak zadnej
    watpliwosci co do tego, ze za swoja prace MUSISZ otrzymac wynagrodzenie !
    Jezeli jednak dopiero zaczynasz (tak przypuszczam po tym accessie) i nie masz
    innych rzeczy do roboty to nie napinaj sie tylko ryzykuj (wiele osob zapewne
    chcialoby byc na twoim miejscu) -> poznasz troche zycia ...

    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2004-08-10 18:45:56
    Od: "eXec" <e...@g...pl>

    wiesz znac znam accessa, ale ta aplikacja to skomplikowana baza danych
    prowadzenia przedsiebiorstwa , wynagrodzenia, podatki, itd itp . na
    samo poznanie tego musze poswiecic min tydzien. potem bym pracowal juz
    nad poprawa. ten czas wole poswiecic szukaniu PEWNEJ pracy.

  • 8. Data: 2004-08-10 18:52:31
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

> [...]
    > samo poznanie tego musze poswiecic min tydzien. potem bym pracowal juz
    > nad poprawa. ten czas wole poswiecic szukaniu PEWNEJ pracy.

    W takim razie masz racje, szkoda czasu. Swoja droga ten pracodawca to niezly
    cwaniak ...