PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam stażu lub jakiejkolwiek pracy we Wrocławiu

  • 1. Data: 2004-08-09 11:30:48
    Temat: szukam stażu lub jakiejkolwiek pracy we Wrocławiu
    Od: "maurycy maeterlinck" <m...@o...pl>

    Witam!!!

    Szukam stażu lub jakiejkolwiek pracy we Wrocławiu ja przyszły student 20 lat
    absolwent liceum agrobiznesu
    Kontakt
    +48692751877
    m...@o...pl
    (61) 4478757
    Mateusz Zarakowski

  • 2. Data: 2004-08-09 12:49:19
    Od: "Alisss" <a...@w...pl>

    "maurycy maeterlinck" <m...@o...pl> wrote in message
    > Witam!!!
    >
    > Szukam stażu lub jakiejkolwiek pracy we Wrocławiu ja przyszły student 20
    lat
    > absolwent liceum agrobiznesu

    Ile razy zamierzasz to jeszcze wyslac???!!!!

  • 3. Data: 2004-08-09 14:09:29
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Szukam stażu lub jakiejkolwiek pracy we Wrocławiu ja przyszły student
    > 20 lat absolwent liceum agrobiznesu

    Kilka postow nizej/wyzej masz oferte praczy przez internet. Bedzie dobra ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 4. Data: 2004-08-09 16:06:39
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "maurycy maeterlinck" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szukam stażu lub jakiejkolwiek pracy we Wrocławiu ja przyszły student 20
    > lat absolwent liceum agrobiznesu

    Wątpię, aby ktoś chciał zatrudnić nachalnego dupka (przepraszam za
    wyrażenie, bo w sumie to do Ciebie nic nie mam, ale powtarzając w kółko to
    samo zachowujesz się, jak dupek), który zaśmieca grupy dyskusyjne postamni
    nie na temat. Tu się dyskutuje. Szuka się chodząc po mieście, ewent.
    odpowiadając na ofery listownie, mailowo itp.
    I mimo wszystko życzę powodzenia.
    A jak już koniecznie chcesz szukac na grupach, to może bardziej odpowiednia
    by była pl.praca.oferowana?
    :-)

    D.

  • 5. Data: 2004-08-09 17:33:05
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Dorota D. w news:cf87eu$2kg$1@opal.icpnet.pl napisał(a):

    > powtarzając w kółko to samo zachowujesz się, jak dupek

    Cóż... wątki układają się w tzw. drzewka. Kiedyś niektórzy przyklejali na
    nich jakieś ogłoszenia. Może on też tak chciał? Jedno drzewko, drugie
    drzewko, trzecie drzewko, przystanek, czwarte drzewko... ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2004-08-09 17:43:20
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości

    > Cóż... wątki układają się w tzw. drzewka. Kiedyś niektórzy przyklejali na
    > nich jakieś ogłoszenia. Może on też tak chciał? Jedno drzewko, drugie
    > drzewko, trzecie drzewko, przystanek, czwarte drzewko... ;-)

    Hmmm.... ;-D

    D.