PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanko o roznoszenie ulotek

  • 11. Data: 2003-07-08 16:30:27
    Temat: Re: pytanko o roznoszenie ulotek
    Od: j...@p...onet.pl

    > witam

    > mam pytanko moze ktos z tej grupy roznosil ulotki po blokach

    > a moze ktos zlecal cos takiego

    > potrzebowal bym wiedziec

    > jak sie ksztaltuja zarobiki

    > kiedy trzeba zaniesc ulotke pod kazde drzwi

    > interesuje mnie np.  ile sztuk  za ile zl

    > kilwater

    pracowalam jakies dwa lata temu w wakacje w takiej firmie na ryzowej. Dostawalo
    sie rejon do obskoczenia, co trwalo jakies 6-8 godzin. Dostawalo sie dniowke 50
    zl, praca byla na umowe zlecenie. Firma wyplacal na poczatku miesiaca twoje
    zarobki z miesiaca poprzedniego. Trzeba bylo sie nazapieprz.... i nogi zaczynaly
    sie na wysokosci potylicy ale w sumie forsa nie byla taka zla.

    pozdrawiam

    justa