PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za granicą

  • 1. Data: 2003-06-11 17:12:15
    Temat: Praca za granicą
    Od: "DjBaxter" <c...@p...onet.pl>

    A konkretnie w Wielkiej Brytfanii. Gdzie mogę poszukać informacji jakie
    warunki muszę spełnić żeby tam pojechać. Patrzyłem na stronie Ambasady w
    Polsce ale tam właściwie nic nie ma, a dodzwonić się do nich to... kto
    próbował ten wie ;P

    Dzięki z góry

    DjBaxter

  • 2. Data: 2003-06-11 21:19:58
    Temat: Re: Praca za granicą
    Od: "Gosc" <u...@N...gazeta.pl>

    zobacz http://europa.onet.pl/1,1322,1114122,1,artykul.html

  • 3. Data: 2003-06-12 21:29:52
    Od: "Viking" <V...@c...pl>

    Użytkownik "DjBaxter" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > warunki muszę spełnić żeby tam pojechać. Patrzyłem na stronie Ambasady w
    > Polsce ale tam właściwie nic nie ma, a dodzwonić się do nich to... kto

    Zobacz: londyn.org.pl

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2003-06-13 16:06:10
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > warunki muszę spełnić żeby tam pojechać. Patrzyłem na stronie Ambasady w
    > Polsce ale tam właściwie nic nie ma, a dodzwonić się do nich to... kto

    Cześć
    A czy ktoś może coś powiedzieć o Francji??? Jak to jest z pracą w Paryżu i poza
    nim, jak szukać pracy (jechać na ślepo?) i gdzie?
    Z góry dzięki
    Tomek