1. Data: 2003-06-11 17:42:54
Temat:pytanko o roznoszenie ulotek
Od:"kilwater" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanko moze ktos z tej grupy roznosil ulotki po blokach
a moze ktos zlecal cos takiego
potrzebowal bym wiedziec
jak sie ksztaltuja zarobiki
kiedy trzeba zaniesc ulotke pod kazde drzwi
interesuje mnie np. ile sztuk za ile zl

kilwater

2. Data: 2003-06-11 18:20:26
Temat:Re: pytanko o roznoszenie ulotek
Od:Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-06-11 19:42, kilwater wrote:
> [...]
> potrzebowal bym wiedziec
> jak sie ksztaltuja zarobiki
> kiedy trzeba zaniesc ulotke pod kazde drzwi

A masz Ty w swoim dziurawym Outlooku opcje: subject or sender contains?
Jeśli tak to wpisz sobie: ulotki. A jak nie masz to poczytaj parę postów
wyżej.

Elfka

Karolina Budzyńska
"Laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius
(Chwalimy dawne lata, lecz żyjemy w naszych)

3. Data: 2003-06-12 19:33:15
Od:"Maciej W" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
> mam pytanko moze ktos z tej grupy roznosil ulotki po blokach
> a moze ktos zlecal cos takiego

powiem ci jedno....jak kiedys dorwe takiego gnoja co mi co chwila rzuca jakies
gowna pod drzwi albo wiesz na klamce to go zatluke...dlatego odradzam taka
robote...

4. Data: 2003-06-12 19:55:10
Od:"krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej W" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jakies
> gowna pod drzwi albo wiesz na klamce to go zatluke...dlatego odradzam taka

Zwlaszcza w sezonie urlopowym firmy rozrzucajace uloptki powinny rowniez
organizowac zbieranie poprzednich nieodebranych.
Taka sterta pod drzwiami (domki) to idealna wskazowka dla zlodzieja, ze dom
jest chwilowo niezamieszkany.

pzdr
Krzysztof

5. Data: 2003-06-13 08:39:58
Od:Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

Na szczescie to nie ja roznosze ulotki ;)
Moj domofon dla takich domokrazcow jest zawsze zepsuty.

6. Data: 2003-06-18 22:35:56
Od:"Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kilwater" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> potrzebowal bym wiedziec
> jak sie ksztaltuja zarobiki
> kiedy trzeba zaniesc ulotke pod kazde drzwi

To sa groszewe sprawy,np wychodzi 40-60zl miesiac.Najlepiej miec kilka
takich firm i roznosci po kilka ulotek na raz.

Magda

7. Data: 2003-06-19 21:49:58
Od:"Dock" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takich firm i roznosci po kilka ulotek na raz.
>
> Magda
>
> no jeszcze zależy z jakiej firmy roznosisz te ulotki -
przykładowo
Real Obi praktiker 26 pln z groszami za jedno rozniesienie 1000sztuk
Intermarche 15 pln za 1000szt
(mówie o kasie jaką wypłacają na rękę)
w miesiącu 4-5 kolportaży.

Pozdrawiam
dock

8. Data: 2003-06-19 21:58:11
Od:martin <m...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka napisał:
> To sa groszewe sprawy,np wychodzi 40-60zl miesiac.Najlepiej miec kilka
> takich firm i roznosci po kilka ulotek na raz.

Naprawdę? Dwa lata temu za roznisienie 3300 reklam Hita dawali ok 240zł.
Roznosiłem z kolegą i zajmowoło nam to ok 8 godzin razem z dojazdem
(40km) do innego miasta. A potem jeszcze dostaliśmy zwrot podatku :)

--
martin____________________________Marcin_Ciunelis
o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

9. Data: 2003-07-03 12:49:24
Temat:Odp: pytanko o roznoszenie ulotek
Od:"Andrzej Olszewski" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bcalva$g23$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> organizowac zbieranie poprzednich nieodebranych.
> Taka sterta pod drzwiami (domki) to idealna wskazowka dla zlodzieja, ze

No i mamy nowy zawod.
Zbieracz ulotek.
Proponuje zalozyc firme na terenie wlasnego osiedla, niech kazdy z mieszka
ncow co miesiac placi zlotowke,
zatrudnic kogos do zbierania ulotek za 50% uzbieranej kwoty, a reszta dla
Ciebie.
Pozdr.
Andrzej.

10. Data: 2003-07-03 22:19:39
Temat:Re: Odp: pytanko o roznoszenie ulotek
Od:Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Olszewski napisał:

> [...]
> ncow co miesiac placi zlotowke,
> zatrudnic kogos do zbierania ulotek za 50% uzbieranej kwoty, a reszta dla

Już jest, choć nie spod drzwi - po południu ulotkowi walą pryzmę ulotek,
a nad ranem zbieracze makulatury ją zbierają. ;)

Flyer