PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanko o roznoszenie ulotek

  • 1. Data: 2003-06-11 17:42:54
    Temat: pytanko o roznoszenie ulotek
    Od: "kilwater" <k...@o...pl>

    witam
    mam pytanko moze ktos z tej grupy roznosil ulotki po blokach
    a moze ktos zlecal cos takiego
    potrzebowal bym wiedziec
    jak sie ksztaltuja zarobiki
    kiedy trzeba zaniesc ulotke pod kazde drzwi
    interesuje mnie np. ile sztuk za ile zl

    kilwater

  • 2. Data: 2003-06-11 18:20:26
    Temat: Re: pytanko o roznoszenie ulotek
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-06-11 19:42, kilwater wrote:
> [...]
    > potrzebowal bym wiedziec
    > jak sie ksztaltuja zarobiki
    > kiedy trzeba zaniesc ulotke pod kazde drzwi

    A masz Ty w swoim dziurawym Outlooku opcje: subject or sender contains?
    Jeśli tak to wpisz sobie: ulotki. A jak nie masz to poczytaj parę postów
    wyżej.

    Elfka

    --
    pozdrawiam
    Karolina Budzyńska

  • 3. Data: 2003-06-12 19:33:15
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    > witam
    > mam pytanko moze ktos z tej grupy roznosil ulotki po blokach
    > a moze ktos zlecal cos takiego

    powiem ci jedno....jak kiedys dorwe takiego gnoja co mi co chwila rzuca jakies
    gowna pod drzwi albo wiesz na klamce to go zatluke...dlatego odradzam taka
    robote...

  • 4. Data: 2003-06-12 19:55:10
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej W" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jakies
    > gowna pod drzwi albo wiesz na klamce to go zatluke...dlatego odradzam taka

    Zwlaszcza w sezonie urlopowym firmy rozrzucajace uloptki powinny rowniez
    organizowac zbieranie poprzednich nieodebranych.
    Taka sterta pod drzwiami (domki) to idealna wskazowka dla zlodzieja, ze dom
    jest chwilowo niezamieszkany.

    pzdr
    Krzysztof

  • 5. Data: 2003-06-13 08:39:58
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    <ciach>

    Na szczescie to nie ja roznosze ulotki ;)
    Moj domofon dla takich domokrazcow jest zawsze zepsuty.

  • 6. Data: 2003-06-18 22:35:56
    Od: "Mrowka" <m...@w...pl>

    Użytkownik "kilwater" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potrzebowal bym wiedziec
    > jak sie ksztaltuja zarobiki
    > kiedy trzeba zaniesc ulotke pod kazde drzwi

    To sa groszewe sprawy,np wychodzi 40-60zl miesiac.Najlepiej miec kilka
    takich firm i roznosci po kilka ulotek na raz.

    Magda

  • 7. Data: 2003-06-19 21:49:58
    Od: "Dock" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takich firm i roznosci po kilka ulotek na raz.
    >
    > Magda
    >
    > no jeszcze zależy z jakiej firmy roznosisz te ulotki -
    przykładowo
    Real Obi praktiker 26 pln z groszami za jedno rozniesienie 1000sztuk
    Intermarche 15 pln za 1000szt
    (mówie o kasie jaką wypłacają na rękę)
    w miesiącu 4-5 kolportaży.

    Pozdrawiam
    dock

  • 8. Data: 2003-06-19 21:58:11
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik Mrowka napisał:
    > To sa groszewe sprawy,np wychodzi 40-60zl miesiac.Najlepiej miec kilka
    > takich firm i roznosci po kilka ulotek na raz.

    Naprawdę? Dwa lata temu za roznisienie 3300 reklam Hita dawali ok 240zł.
    Roznosiłem z kolegą i zajmowoło nam to ok 8 godzin razem z dojazdem
    (40km) do innego miasta. A potem jeszcze dostaliśmy zwrot podatku :)

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 9. Data: 2003-07-03 12:49:24
    Temat: Odp: pytanko o roznoszenie ulotek
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bcalva$g23$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > organizowac zbieranie poprzednich nieodebranych.
    > Taka sterta pod drzwiami (domki) to idealna wskazowka dla zlodzieja, ze

    No i mamy nowy zawod.
    Zbieracz ulotek.
    Proponuje zalozyc firme na terenie wlasnego osiedla, niech kazdy z mieszka
    ncow co miesiac placi zlotowke,
    zatrudnic kogos do zbierania ulotek za 50% uzbieranej kwoty, a reszta dla
    Ciebie.
    Pozdr.
    Andrzej.

  • 10. Data: 2003-07-03 22:19:39
    Temat: Re: Odp: pytanko o roznoszenie ulotek
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Andrzej Olszewski napisał:

> [...]
    > ncow co miesiac placi zlotowke,
    > zatrudnic kogos do zbierania ulotek za 50% uzbieranej kwoty, a reszta dla

    Już jest, choć nie spod drzwi - po południu ulotkowi walą pryzmę ulotek,
    a nad ranem zbieracze makulatury ją zbierają. ;)

    Flyer