PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie odnosnie grupy praca oferowana

  • 11. Data: 2003-10-30 11:40:49
    Temat: Re: pytanie odnosnie grupy praca oferowana
    Od: "ICON" <i...@a...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:3t3f9fd3a9i4f43n3e8%sal@hell.pl...

    > Ciśnie mi się na usta jeden komentarz. Jeśli zapoznaliby się Państwo z FAQ
    > za pierwszym razem, nie byłoby problemów, prawda?

    oczywiscie ze bylyby, a to w zwiazku z tym ze spelnione zostaly wszelkie
    podane kryteria poprzez podanie niezbednych informacji

    > Tak - uważam, że nawet odnośnie roznoszenia ulotek można napisać coś
    więcej
    > niż 1.5 zdania. Choćby nazwę firmy,

    byla umieszczona.

    czy umieścić informację, że nie jest
    > wymagane specjalne doświadczenie, tudzież nie liczy się wiek.

    zdaje sie ze we wszelkich procesach rekrutacyjnych oraz wymaganiach
    stawianych kandydatom podaje sie kryteria i wymagania
    jakie_stawia_potencjalnym kandydatom pracodawca a nie _nie_stawia

    nie odniosl sie Pan do tego ze zarzucil Pan brak naszej oferty. Pytam na
    przszlosc aby wiedziec czego moge sie spodziewac w momencie wysylania
    ogloszen
    - czy stawka za godzine to w tym wypadku bylo za malo?
    tak naprawde to o co chodzilo?

    > Na paranoję zakrawa niechęć do zapoznania się z FAQ w momencie uzyskania
    > pierwszej informacji o istnieniu takiego dokumentu. To przecież Państwu
    > zależy na znalezieniu pracowników, prawda?

    zapoznalismy sie prosze Pana. nigdzie w FAQ nie ma informacji dot.
    zawartosci merytorycznej oczekiwan wobec kandydatow ani wymaganiach
    stawianych kandydatom

  • 12. Data: 2003-10-30 11:54:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ICON <i...@a...com> wrote:

    > oczywiscie ze bylyby, a to w zwiazku z tym ze spelnione zostaly wszelkie
    > podane kryteria poprzez podanie niezbednych informacji

    Np. polskie literki w ogłoszeniu, a brak kodowania?

    > byla umieszczona.

    Dopiero w kolejnym ogłoszeniu, które zresztą ukazało się na grupie.

    > zdaje sie ze we wszelkich procesach rekrutacyjnych oraz wymaganiach
    > stawianych kandydatom podaje sie kryteria i wymagania
    > jakie_stawia_potencjalnym kandydatom pracodawca a nie _nie_stawia

    Państwo nie przedstawili żadnych wymagań.

> [...]
    > ogloszen
    > - czy stawka za godzine to w tym wypadku bylo za malo?

    O to, że moderator _może_ mieć wątpliwości. Nawet jeśli 90% ogółu ludzkiego
    by ich nie miało. Zresztą Po uzyskanych przez Państwa wyjaśnieniach,
    ogłoszenie zostało zaakceptowane. Szkoda, że informacja na ten temat nie
    znalazła się w Państwa wypowiedziach na grupach.

    > zapoznalismy sie prosze Pana. nigdzie w FAQ nie ma informacji dot.
    > zawartosci merytorycznej oczekiwan wobec kandydatow ani wymaganiach
    > stawianych kandydatom

    Jest przykładowe ogłoszenie, które zawiera dane. Aczkolwiek fakt - nie jest
    to explicite wymienione jako jeden z punktów. FAQ zostanie zaktualizowane.

    Powtórzę po raz kolejny - moderator nie pełni swojej funkcji 24h/dobę i jest
    tylko człowiekiem. Miło byłoby pamiętać o tak prozaicznych rzeczach, zanim
    zaczną Państwo następnym razem 'nagonkę' na tegoż moderatora.

    --
    Przemysław Maciuszko