PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biura Zagraniczne

  • 1. Data: 2003-10-29 10:28:20
    Temat: Biura Zagraniczne
    Od: "Simmias" <s...@p...onet.pl>

    Czy ktoś zna jakies zagraniczne firmy pośrednictwa pracy, które nie sa
    firmami posiadającymi oddziały w RP?
    Proszę o www albo e-mail!
    Szczególnie interesują mnie kraje które nie wprowadziły okresów
    przejściowych na zatrudnianie Polaków - Irlandia, i kto jeszcze....?
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-10-29 10:36:40
    Temat: Re: Biura Zagraniczne
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "Simmias" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Szczególnie interesują mnie kraje które nie wprowadziły okresów
    > przejściowych na zatrudnianie Polaków - Irlandia, i kto jeszcze....?

    http://zawadzkie.host.sk/modules.php?name=Web_Links&
    l_op=viewlink&cid=9

    Misiek