PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel medyczny

  • 1. Data: 2003-10-29 15:13:02
    Temat: Przedstawiciel medyczny
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    przedstawiciel medyczny

    plusy i minusy zawodu?

  • 2. Data: 2003-10-29 20:23:32
    Temat: Re: Przedstawiciel medyczny
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "ygreko" <y...@n...space.pl> wrote in message
    news:bnoldr$48p$1@korweta.task.gda.pl...
    > przedstawiciel medyczny
    >
    > plusy i minusy zawodu?

    minus - akwizycja
    plus - pieniadze

    Dla mnie nie do zaakceptowania, nie po to zasuwalem tyle lat na trudnym
    kierunku zeby teraz wciskac lekarzom reklamowki/lapowki.

    I niech mi nikt tu nie wciska kitu ze to nie jest akwizycja, wiem co to jest
    bo mialem watpliwa przyjemnosc byc swiadkiem wiecej niz klika razy kiedy
    taki gentleman w garniturze odwiedzal kolezanke (lekarke).

    Teq

  • 3. Data: 2003-10-30 22:35:02
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Teq" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    > bo mialem watpliwa przyjemnosc byc swiadkiem wiecej niz klika razy kiedy
    > taki gentleman w garniturze odwiedzal kolezanke (lekarke).

    odwiedzal ja w godzinach pracy w przychodni? miedzy innymi pacjentami?

  • 4. Data: 2003-10-31 09:45:57
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    > odwiedzal ja w godzinach pracy w przychodni? miedzy innymi pacjentami?

    odwiedzaLI, miedzy, w trakcie i po... jak szarancza ;P

    Teq