PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie odnosnie grupy praca oferowana

  • 1. Data: 2003-10-29 13:41:17
    Temat: pytanie odnosnie grupy praca oferowana
    Od: "ICON" <i...@a...com>

    czy ktos wie pod kogo podlega moderator grupy pl.praca.oferowana?
    nie chcial mi przepuscic ogloszenia ze wzgledow merytorycznych
    "poszukiwani kolporterzy ulotek/ napisal ze brak informacji co do wymagan
    (nie wiem co powinno sie tam znalec? 15 letnie doswiadczenie na stanowisku
    dyrektora finansowego i doktorat?)
    "stawka 8zl netto/h" / napisal ze brak propozycji z naszej strony (czyzby
    8zl za godzine pracy to nie byla propozycja?
    a moze nalezalo dopisac samochod sluzbowy i komorka bez limitu?

    ja wszystko rozumiem, ale ogloszenie bylo proste i zawarte w nim wszystkie
    informacje dot. oferty tej prostej pracy dla kazdego
    wiec dlaczego Pan Moderator nie pozwala dac szansy ludziom ktorzy potrzebuja
    pracy?
    chcialabym sie skontaktowac z przlozonym pana Moderatora - bo to zakrawa na
    paranoje. zwlaszcza przy szlejacej biedzie.

  • 2. Data: 2003-10-29 13:46:40
    Temat: Re: pytanie odnosnie grupy praca oferowana
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ICON" <i...@a...com> napisał w wiadomości
    > czy ktos wie pod kogo podlega moderator grupy pl.praca.oferowana?
    <cut>
    > chcialabym sie skontaktowac z przlozonym pana Moderatora
    <cut>
    Heee???
    Pod nikogo?? ;)
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2003-10-29 13:48:26
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    ICON...

    > zwlaszcza przy szlejacej biedzie.

    Chyba szlajającej się...

    adam

  • 4. Data: 2003-10-29 13:49:58
    Od: "mikl" <i...@p...onet.pl>

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "ICON" <i...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]

    hehe a ja chce miec mozliwosc odpowiadania na pl.praca.oferowana, czasem jak
    czytam jakies ogloszenie to mnie ciarki przechodza .... i w zaladku mi sie
    przewraca ....

  • 5. Data: 2003-10-29 14:52:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ICON <i...@a...com> wrote:

    > nie chcial mi przepuscic ogloszenia ze wzgledow merytorycznych

    Dokładnie. Ze względów merytorycznych.

> [...]
    > 8zl za godzine pracy to nie byla propozycja?
    > a moze nalezalo dopisac samochod sluzbowy i komorka bez limitu?

    Ciśnie mi się na usta jeden komentarz. Jeśli zapoznaliby się Państwo z FAQ
    za pierwszym razem, nie byłoby problemów, prawda?
    Tak - uważam, że nawet odnośnie roznoszenia ulotek można napisać coś więcej
    niż 1.5 zdania. Choćby nazwę firmy, czy umieścić informację, że nie jest
    wymagane specjalne doświadczenie, tudzież nie liczy się wiek.

    > chcialabym sie skontaktowac z przlozonym pana Moderatora - bo to zakrawa na
    > paranoje. zwlaszcza przy szlejacej biedzie.

    Na paranoję zakrawa niechęć do zapoznania się z FAQ w momencie uzyskania
    pierwszej informacji o istnieniu takiego dokumentu. To przecież Państwu
    zależy na znalezieniu pracowników, prawda?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-10-29 14:57:51
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ICON <i...@a...com> wrote:

    > chcialabym sie skontaktowac z przlozonym pana Moderatora - bo to zakrawa na
    > paranoje. zwlaszcza przy szlejacej biedzie.

    Jeszcze 3 uwagi.
    1. Moderator nie 'dyżuruje' 24h na dobę, czyli nie przegląda non-stop
    ogłoszeń, tudzież maili
    2. Jeśli chodzi o nieukazywanie się ogłoszeń, wystarczy _grzecznie_ zapytać
    o powód, a w przypadku wątpliwości dać moderatorowi czas na zastanowienie
    się nad puszczeniem danego ogłoszenia
    3. Państwo ogłoszenie ukazało się w dniu dzisiejszym - właśnie po Państwa
    argumentacji przedstawionej w mailu

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-10-29 15:08:53
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Jeszcze 3 uwagi.
    > 1. Moderator nie 'dyżuruje' 24h na dobę, czyli nie przegląda non-stop
    > ogłoszeń, tudzież maili

    szkooooda... ;)

    m.

  • 8. Data: 2003-10-29 17:23:05
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ICON" <i...@a...com> napisał w wiadomości
    > <cut>
    > <cut>
    > Heee???
    > Pod nikogo?? ;)

    Odpowiada przed Bogiem i Historią.

    --
    pozdrowienia
    Jarosław Wiechecki

  • 9. Data: 2003-10-29 17:45:29
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    <cut>

    > Odpowiada przed Bogiem i Historią.

    Hehe, to sproboj zlozyc zazaleniem, albo spotkac sie z przelozonym;)
    pozdr
    /p

  • 10. Data: 2003-10-30 09:56:03
    Od: "Ines" <i...@o...pl>

> [...]
    >(...)
    >czy umieścić informację, że nie jest
    > wymagane specjalne doświadczenie, tudzież nie liczy się wiek.

    a wiec pewnie ogloszenie bylo z krotkie a skoro "brak informacji co do
    wymagan" proponuje do Twojego:
    "poszukiwani kolporterzy ulotek stawka 8zl netto/h"
    dodac:
    "-nie jest wymagane specjalne doświadczenie
    -nie liczy się wiek.
    -nie trzeba znac jezykow obcych
    - nie ma znaczenia plec
    -nie wazny jest kolor skory
    -nie interesuje mnie wyznawana religia, orientacja seksualna potencjalnego
    pracownika
    itd...
    "
    ;-)))